For aller første gang

Håper du får en super lørdag kveld! [emoji5][emoji106] grillmat er så godt![emoji16][emoji16]
Takk, den har vært helt super! Satt ute på verandaen til ti i kveld i varmen :love017 og det var faktisk veldig godt med grillmat i dag:joyful:
 
Må bare si at det er så uendelig godt med en dag uten kvalme! Alt blir så mye lettere, og merker at jeg også klarer å være meg selv og kose meg og nyte dagen:Heartred kan jo håpe det blir sånn i morgen også!
 
Må bare si at det er så uendelig godt med en dag uten kvalme! Alt blir så mye lettere, og merker at jeg også klarer å være meg selv og kose meg og nyte dagen:Heartred kan jo håpe det blir sånn i morgen også!

Håper sammen med deg at dagen idag også blir fin[emoji171]
 
7+4
Kvalmen har faktisk forblidt borte så håper nesten at den holder seg borte også. Vet at mange tenker det er godt å ha symptomer osv men akkurat kvalmen kan jeg fint klare meg uten kjenner jeg!
Nå har jeg jo klart å bli forkjøla så formen er laber uansett..:oops: og med jobb til utpå kvelden i morgen kan det bli artig, men det går vel på et vis.
Skal prøve å få bestilt tul denne uka så det blir spennende!:joyful:
 
7+4
Kvalmen har faktisk forblidt borte så håper nesten at den holder seg borte også. Vet at mange tenker det er godt å ha symptomer osv men akkurat kvalmen kan jeg fint klare meg uten kjenner jeg!
Nå har jeg jo klart å bli forkjøla så formen er laber uansett..:oops: og med jobb til utpå kvelden i morgen kan det bli artig, men det går vel på et vis.
Skal prøve å få bestilt tul denne uka så det blir spennende!:joyful:
Så bra du har unngått kvalmen så langt :)
God bedring og lykke til videre på jobb!
 
7+4
Kvalmen har faktisk forblidt borte så håper nesten at den holder seg borte også. Vet at mange tenker det er godt å ha symptomer osv men akkurat kvalmen kan jeg fint klare meg uten kjenner jeg!
Nå har jeg jo klart å bli forkjøla så formen er laber uansett..:oops: og med jobb til utpå kvelden i morgen kan det bli artig, men det går vel på et vis.
Skal prøve å få bestilt tul denne uka så det blir spennende!:joyful:

Så bra at kvalmen er borte! :) Det er grusomt å være kvalm. Håper forkjølelsen går fort over da!

Så spennende med TUL :) Når har du tenkt til å ta?
 
Så bra at kvalmen er borte! :) Det er grusomt å være kvalm. Håper forkjølelsen går fort over da!

Så spennende med TUL :) Når har du tenkt til å ta?
Ligger under dyna i dag men håper det gir seg til i morgen:oops:

Vi reiser til Nordmøre når jeg er 11+5 og blir der til jeg er 13+3 så tenker jeg må ta det før vi reiser i uke 11. Skal besøke våre besteforeldre så hadde vært fint å vite at alt er bra før vi deler det med dem :)
 
7+5
Det er jo typisk da når man kan skryte av at kvalmen endelig har gitt seg så blir man slått ut av influensa i stedet..:meh: Er nok mer mottakelig for sånt for tiden og jobber tett på små barn så da er det så lett å bli smittet. Har ligget rett ut i hele dag med halsvondt, feber og vondt i kroppen. Brakk meg flere ganger i dag så tydelig at kroppen min sier ifra at den er sliten! Spørs om det blir jobb i morgen hvis det ikke bedrer seg utover kvelden..
 
Ligger under dyna i dag men håper det gir seg til i morgen:oops:

Vi reiser til Nordmøre når jeg er 11+5 og blir der til jeg er 13+3 så tenker jeg må ta det før vi reiser i uke 11. Skal besøke våre besteforeldre så hadde vært fint å vite at alt er bra før vi deler det med dem :)

Det høres lurt ut :) Det er ikke så lenge til, da! Jeg vet ikke om du har sagt det men hvor i landet bor du? Send gjerne PM om du ikke vil skrive det her :)

7+5
Det er jo typisk da når man kan skryte av at kvalmen endelig har gitt seg så blir man slått ut av influensa i stedet..:meh: Er nok mer mottakelig for sånt for tiden og jobber tett på små barn så da er det så lett å bli smittet. Har ligget rett ut i hele dag med halsvondt, feber og vondt i kroppen. Brakk meg flere ganger i dag så tydelig at kroppen min sier ifra at den er sliten! Spørs om det blir jobb i morgen hvis det ikke bedrer seg utover kvelden..

Stakkars :( God bedring! ❤️
 
Uff, sikkert lurt å ta det med ro i morgen hvis du ikke blir bedre[emoji254][emoji254]God bedring[emoji173]️
 
Uff, sikkert lurt å ta det med ro i morgen hvis du ikke blir bedre[emoji254][emoji254]God bedring[emoji173]️
Takk:Heartred Ble hjemme i dag og. En smule bedre enn i går men fremdeles ikke i slaget :( har egentlig sommeravslutning med førsteklassen min i dag så håper jeg er bra nok til å få vært med på den!
 
IMG_3233.jpg


8+0 Hurra!

Tenk at jeg allerede er i uke 8! Man havner virkelig i en boble når man er gravid og tiden går jo sånn sett unna selv om det enda er leenge igjen:p
Formen vil ikke helt komme seg men fikk dratt meg på jobb i dag og kom meg nå gjennom dagen på ett vis, og i morgen er det fredag! Og nedtellingen til ferien er i gang: kun 13 arbeidsdager igjen!:dance011


 
Grattis med ny uke og topp 100[emoji322][emoji2] så herlig![emoji108]

Håper formen kommer seg litt. Det sies at det blir bedre i 2 trimester og du nærmer deg med stormskritt'[emoji108][emoji294]️ Snart ferie jo[emoji2]
 
Back
Topp