For aller første gang

Så tempen i dagboka di nå. Ikke lett å tyde nei:wideyed: bra du tester etter el samtidig da så man kanskje får en pekepinn. Spennende da!:D Heier på deg!
Ja, vi passer bare på å legge inn aksjer en god stund , og så sier vel tempen i alle fall ifra når el har vært [emoji6][emoji4]
 
Ja, vi passer bare på å legge inn aksjer en god stund , og så sier vel tempen i alle fall ifra når el har vært [emoji6][emoji4]
Lurt ;) Er aksjer det blir barn av :D Ofte kan det være lettere å tolke grafen når man faktisk har hatt el og ser mønsteret. Før og etter el var det veldig ulikt hos meg i allefall:)
 
6+1
Endelig helg! Denne uka bare forsvant og det gjør ingenting kjenner jeg. Litt lav motivasjon på jobb om dagen, ikke kjempemye giv den siste måndten jeg har igjen nå. Mest klar for å starte i den nye, men nå er det jo snart sommerferie!:woot: I dag ble det knallsol etter jobb så ordna litt i hagen og slappet av i sola. Veldig deilig etter så mye regn!:joyful:

Kroppen:
Våkna og var skikkelig uggen i dag. Ikke kvalm egentlig men veldig svimmel og det har jeg vært mye i dag. Sliten i kroppen men fikk dratt meg på jobb og det gikk jo greit.
Verker endel i høyre lyske i dag og brystvortene er fremdeles veldig såre.
 
[emoji173][emoji173][emoji173] håper formen blir bedre utover dagen :)
 
Tenk at du allerede er i uke 7! :)

Skal du på TUL? :)
Ja, tenk på det! Ganske sprøtt at det går så fort, men godt og da;)

Tenker kanskje å bestille meg en TUL rundt uke 12, privat. Har ingen grunn til å få henvisning men både jeg og mannen er vel enige om at vi ønsker å se at alt er i orden der inne når vi har kommet så langt:Heartred Hvor lenger er det til din neste nå? Du nærmer deg vel uke 12 med stormskritt? :love017
 
Ja, tenk på det! Ganske sprøtt at det går så fort, men godt og da;)

Tenker kanskje å bestille meg en TUL rundt uke 12, privat. Har ingen grunn til å få henvisning men både jeg og mannen er vel enige om at vi ønsker å se at alt er i orden der inne når vi har kommet så langt:Heartred Hvor lenger er det til din neste nå? Du nærmer deg vel uke 12 med stormskritt? :love017

Det forstår jeg veldig godt :) Jeg synes det er imponerende at du klarer å vente helt til da, jeg :hilarious: 12 dager :) Jeg kan nesten ikke vente! Ja, til uke 12 er det bare 5 dager nå :wideyed: Det skal bli så godt å passere den "magiske grensen" :)
 
Det forstår jeg veldig godt :) Jeg synes det er imponerende at du klarer å vente helt til da, jeg :hilarious: 12 dager :) Jeg kan nesten ikke vente! Ja, til uke 12 er det bare 5 dager nå :wideyed: Det skal bli så godt å passere den "magiske grensen" :)
Hehe, ja det er kanskje det :p Klarer så langt å bare stole på at alt er bra, og nyte at jeg er gravid så da tenker jeg at jeg skal holde meg til den i uke 12 ;) Og det er jo ikke så lenge til egentlig, går ut i sommerferie i slutten av uke 10!

12 dager går nok fort, og skjønner godt at du er utålmodig! :woot: Skal bli godt å komme seg over grensa ja. Er sikker på at spira di storkoser seg der inne:joyful::Heartred
 
6+1
Endelig helg! Denne uka bare forsvant og det gjør ingenting kjenner jeg. Litt lav motivasjon på jobb om dagen, ikke kjempemye giv den siste måndten jeg har igjen nå. Mest klar for å starte i den nye, men nå er det jo snart sommerferie!:woot: I dag ble det knallsol etter jobb så ordna litt i hagen og slappet av i sola. Veldig deilig etter så mye regn!:joyful:

Kroppen:
Våkna og var skikkelig uggen i dag. Ikke kvalm egentlig men veldig svimmel og det har jeg vært mye i dag. Sliten i kroppen men fikk dratt meg på jobb og det gikk jo greit.
Verker endel i høyre lyske i dag og brystvortene er fremdeles veldig såre.
Håper formen er grei og at du får ei super helg:joyful::joyful:
 
6+2
Kjenner så stor forskjell på ukedag og helg når jeg gjelder kvalmen! I ukedagene går jobbdagene så i ett at jeg stort sett ikke rekker å tenke på at jeg kjenner meg uggen men merker det så mye mer når det er helg og jeg er hjemme i ro uten å gjøre så mye. Fremdeles ikke skikkelig kvalm, men merker at jeg ikke klarer å spise så mye i dag før jeg kjenner meg alt for mett og på kanten til uvel. Det her er ikke så digg å høre om akkurat, men jeg raper så veldig etter at jeg ble gravid! :wideyed: og det er ikke digg når man er uggen:shifty: Mye rart den kroppen skal finne på synes jeg..:p
Nå kommer heldigvis straks mannen hjem så da hjelper det nok litt med litt selskap:)
 
Da fant jeg dagboka di :) her må jeg følge :)
Gratulerer med 6+2 :Heartred
 
Back
Topp