For aller første gang

CD19 PP4
Ble en ganske god morgen da tempen fortsatt stiger og jeg fikk krysset!ikke store hoppet alkurat så ønsker meg et større hopp i løpet av uka. Nå er det hvertfall ikke mer å gjøre annet enn å ta vare på kroppen og håpe på det beste:)[emoji813]red

Vis vedlegget 223905

Hurra for dpo! :smiley-bounce012
Hurra for DPO! [emoji4] [emoji173][emoji173]
 
Ikke for å være den store pessimisten her nå.. Men for første gang tviler jeg på tempen :hilarious:

Hvordan er det mulig at du er 3 DPO og hadde EL på fredag hvis EL-testen var positiv både lørdag og i går? I går var den vel på vei "ned" men på lørdag var den jo knallpositiv. Hva skjer om du legger inn endel høyere temp i noen dager, flytter krysset seg?
Litt enig med deg. Tenker jeg er dpo i dag men forventet ikke at jeg skulle være så langt som 3dpo heller:wideyed:
Synes testen på lørdag var sterkest så tror kanskje ff beregner kun utifra tempdroppet. Kan evt legge inn høyere som du sier og se hva som skjer, eller kanskje bare sette opp positiv på lørdag? Får prøve meg litt frem og se hva som skjer;) men er iallefall dpo i dag så glad for det:happy:
 
Ikke for å være den store pessimisten her nå.. Men for første gang tviler jeg på tempen :hilarious:

Hvordan er det mulig at du er 3 DPO og hadde EL på fredag hvis EL-testen var positiv både lørdag og i går? I går var den vel på vei "ned" men på lørdag var den jo knallpositiv. Hva skjer om du legger inn endel høyere temp i noen dager, flytter krysset seg?
La inn forhøyet to dager frem, og da flyttet krysset seg til lørdag;)
 
CD19 PP4 1 Dpo Forts.
Da er el testingen over og her er mine samlet for denne pp.
IMG_3029.JPG

Vet hvertfall hvor sterke testene min kan bli og skal bli for å faktisk være positive om det blir en pp til;)

Kroppen i dag- murrer fælt der nede og kjennes tungt/ oppblåst hvis det gir mening:p og har skikkelig luft i magen i dag! Pleier å ha det endel siden jeg reagerer på en del mat men skikkelig i dag hvertfall :rolleyes:
Kjennes veldig godt å være i dpo land i allefall, så nå er det bare å vente å se hva som skjer :)krysser alt jeg har for at lf er lengre denne gangen. 8 er litt vel lite syns jeg :oops:

Kom igjen lille spire,klor deg fast:Heartred
 
La inn forhøyet to dager frem, og da flyttet krysset seg til lørdag;)

Litt enig med deg. Tenker jeg er dpo i dag men forventet ikke at jeg skulle være så langt som 3dpo heller:wideyed:
Synes testen på lørdag var sterkest så tror kanskje ff beregner kun utifra tempdroppet. Kan evt legge inn høyere som du sier og se hva som skjer, eller kanskje bare sette opp positiv på lørdag? Får prøve meg litt frem og se hva som skjer;) men er iallefall dpo i dag så glad for det:happy:

Ja, du får prøve deg litt frem :) Håper tempen gjør et skikkelig hopp i morgen! I DPO-land er du hvert fall :D Da er det bare å vente :)

Når ryker førte test? :)

CD19 PP4 1 Dpo Forts.
Da er el testingen over og her er mine samlet for denne pp.
Vis vedlegget 223941

Vet hvertfall hvor sterke testene min kan bli og skal bli for å faktisk være positive om det blir en pp til;)

Kroppen i dag- murrer fælt der nede og kjennes tungt/ oppblåst hvis det gir mening:p og har skikkelig luft i magen i dag! Pleier å ha det endel siden jeg reagerer på en del mat men skikkelig i dag hvertfall :rolleyes:
Kjennes veldig godt å være i dpo land i allefall, så nå er det bare å vente å se hva som skjer :)krysser alt jeg har for at lf er lengre denne gangen. 8 er litt vel lite syns jeg :oops:

Kom igjen lille spire,klor deg fast:Heartred

Det er veldig greit å vite hvordan testene skal se ut for å være positive, i tilfelle du skulle være i tvil en annen gang :) Veldig sterke og fine tester!
 
Ja, du får prøve deg litt frem :) Håper tempen gjør et skikkelig hopp i morgen! I DPO-land er du hvert fall :D Da er det bare å vente :)

Når ryker førte test? :)



Det er veldig greit å vite hvordan testene skal se ut for å være positive, i tilfelle du skulle være i tvil en annen gang :) Veldig sterke og fine tester!

Let the waiting game begin!:woot:
Tenker å prøve ikke teste før nærmere neste helg, altså 6-7 mai. Akkurat nå er jeg mest spent på om vi kommer så langt. Ff setter ikm allerede på søndag førstkommende hvis det stemmer med tidligere sykluser:oops:
Hvis jeg klarer å holde meg helt til neste helg er jeg godt over 10 dpo i alle fall. Redd for å gå på en smell hvis jeg tester for tidlig.:( Har heldigvis ikke så mange tester i hus akkurat nå så da må jeg begrense meg litt også:p
 
Hurra for krysset!!! Jeg har skikkelig troen denne gangen! :D heia heia!
 
Let the waiting game begin!:woot:
Tenker å prøve ikke teste før nærmere neste helg, altså 6-7 mai. Akkurat nå er jeg mest spent på om vi kommer så langt. Ff setter ikm allerede på søndag førstkommende hvis det stemmer med tidligere sykluser:oops:
Hvis jeg klarer å holde meg helt til neste helg er jeg godt over 10 dpo i alle fall. Redd for å gå på en smell hvis jeg tester for tidlig.:( Har heldigvis ikke så mange tester i hus akkurat nå så da må jeg begrense meg litt også:p

Håper LF er litt lenger denne gangen! :)
 
Må bare si at dere er veldig gode :Heartred takk for gode ord, hjelp, heiing og at dere har trua:Heartred
 
Hurra for dpo-land :D Blir spennende dager fremover nå!!
 
CD20 PP4 3dpo
Krysset flyttet seg litt i dag som forventet. La også inn negativ test den dagen den ble negativ. Men godt å se at tempen fortsetter opp foreløpig :)
Her snør det fortsatt og har lagt seg litt igjen i løpet av natta :sour:
God tirsdag!

IMG_3031.PNG
 
CD20 PP4 3dpo
Krysset flyttet seg litt i dag som forventet. La også inn negativ test den dagen den ble negativ. Men godt å se at tempen fortsetter opp foreløpig :)
Her snør det fortsatt og har lagt seg litt igjen i løpet av natta :sour:
God tirsdag!

Vis vedlegget 223989

Se der ja, nå ser det bra ut! :) Og så fint hopp i dag :D
 
CD20 PP4 3DPO forts.
Luksus å allerede være i dpo når forventet el var tidligst i morgen! :D Veldig hektisk og lang dag på jobb, noe som er typisk etter en rolig mandag. Men mannen er heldigvis hjemme og ordner middag til oss så det er godt:Heartred
Knasker fersk ananas nå og så dette må jo bli bra :p

Kroppen i dag: Jevnt med murringer i hele dag, og noen ganger skikkelige tak som jeg til og med har lagt merke til midt oppi alt styret med 26 førsteklassinger rundt meg! Kjenner meg konstant oppblåst i nedre del av magen, og i dag kom det ganske mye utflod utenom dobesøk. (tmi) Såpass at jeg burde hatt truseinnlegg:wideyed: men ser at jeg la inn creamy på 3dpo forrige syklus også.
Kjenner meg ganske avslappet, vi har gjort det vi kan men er mest spent på om det faktisk har gått! Tenk om det har gått?!:woot: en helt sprø og fantastisk tanke :Heartred
 
Last edited:
Tilbud på komplett apotek så da ble det en pakke med digitale tester og en fempakk med make sure tester:joyful:Så har jeg noen tidligtester fra babyplan liggende og en rfsu, så nå kan testetrangen bare komme :D
 
Knasker ananas jeg også [emoji6][emoji4] Utrolig godt egentlig!

Er du lærer du også? Så gøy! [emoji2]

Jeg har også kjøpt inn digitale tester fra komplett apotek i dag. Håper vi får bruk for dem snart [emoji6][emoji173]
 
Back
Topp