Folsyre når man prøver i mange år?

En tråd i 'Ufrivillig barnløshet' startet av verpesyk, 18 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. verpesyk Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Forrige gang skulle det 32 PP inkl et mislykket IVF før det plutselig skjedde av seg selv. Jeg fulgte boka og begynte med folsyre en mnd før jeg ønsket å blir gravid og har jo brukt det i nærmere tre år :p Begynt å prøve igjen nå, men tar ikke folsyre. Tenker et kan vente til jeg eventuelt blir gravid. Regner ikke med det skjer med det første.

Hva gjør dere andre med dette? :)

2. Eskimonika Forumet er livet Himmelbarn Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Du får ikke for mye folsyre og ift å forebygge/forhindre ryggmargsbrokk som er årsaken til anbefalingen bør man ta det fra 3 måneder før man blir gravid...

• Liker Liker x 1
  3. verpesyk Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Oi, ja da bør man kanskje bare ta alt nå. Føles som jeg jinxer det å bli gravid om jeg tar det, men sikkert ikke dumt.

4. Eskimonika Forumet er livet Himmelbarn Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Er vel noen som mener alle i fruktbar alder bør da det rutinemessig, spesielt om man ikke går på prevensjon

• Enig Enig x 1
  5. verpesyk Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Bestilte en ny pakke nå, så skal se det blir noen år til på Folat :eek:

6. Eskimonika Forumet er livet Himmelbarn Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Ble ganske lei til slutt ja, koster ikke mye for en boks, men når det drar ut i tid blir det penger av det også

7. verpesyk Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Ja, brukte det jo i over tre år sist gang :p Kjøpt og begynt på det i går! :D

• Liker Liker x 1
  8. Vesl@89 Andre møte med forumet

Jeg har tatt folsyre av og på, men stort sett, i de 11 åra jeg har prøvd til nå. (- 3 år som singel i mellomtida) Ikke så flink å ta de daglig da, men må bli det nå.

Del denne siden