Flytur med baby

Aprikosblomst

Elsker forumet
Vi reiser til Kreta (Agia Marina) i starten av juni, og reiser fra Trondheim. Jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med reisende til Kreta? Er det mest eldre, unge eller barnefamilier? En god blanding, kanskje? Jeg er nemlig nervøs for at jenta mi på 11 mnd skal gråte mye på flyet. Det har desverre vært mange stygge blogginnlegg om barn på fly fortiden, og dette gjør at jeg føler vi som reiser med barn blir i veien.. :(
Det hadde trygget meg å vite at det er en populær plass for barnefamilier, og at vi da muligens ikke blir de eneste med barn på flyet :)
Høres kanskje rart ut, men som mor kommer det mange rare bekymringer.

Vi reiser forresten med dere, og har gjort det i alle år. Er kjempefornøyd!! Aldri vært på Kreta før da.
 
Her har vi reist med fly med baby. Det gikk kjempe fint :) tror ikke du skal bekymre deg :)
 
Vi reiser til Kreta (Agia Marina) i starten av juni, og reiser fra Trondheim. Jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med reisende til Kreta? Er det mest eldre, unge eller barnefamilier? En god blanding, kanskje? Jeg er nemlig nervøs for at jenta mi på 11 mnd skal gråte mye på flyet. Det har desverre vært mange stygge blogginnlegg om barn på fly fortiden, og dette gjør at jeg føler vi som reiser med barn blir i veien.. :(
Det hadde trygget meg å vite at det er en populær plass for barnefamilier, og at vi da muligens ikke blir de eneste med barn på flyet :)
Høres kanskje rart ut, men som mor kommer det mange rare bekymringer.

Vi reiser forresten med dere, og har gjort det i alle år. Er kjempefornøyd!! Aldri vært på Kreta før da.

Hei Aprikosblomst.

Jeg synes det er veldig fint at du spør om dette.

Og så hyggelig at dere skal på ferie på Ving! Det vil nok være en miks av eldre, unge og barnefamilier så det vil nok ganske sikkert være flere små barn om bord. Min erfaring er at de fleste er positive til at man har med små barn og jeg har aldri opplevd sure kommentarer. Husk også at lyden bærer dårlig så «hele flyet» hører ikke om barnet gråter. Det er veldig hyggelig å feriere i Hellas med barn, grekere er veldig barnekjære og barn er velkommen overalt!
Ønsker dere en fin ferie på Kreta! Hilsen Lena :)
 
Back
Topp