Flytting....

Bkno6364392

Første møte med forumet
Hei.
Må bare få ut dette, da jeg omtrent koker innvendig.
Har to barn, som jeg har hatt helgesamvær med i mange år, med et veldig greit samarbeid om det aller meste.
Vi bor begge i samme området, og barna er i nærheten av venner uansett hvor de er.

Tidligere i sommer fikk jeg plutselig beskjed om at det var flytteplaner på gang, ut av kommune, ny skole, ny samboer, og to nye stesøsken.
Barna hadde ikke møtt typen før sommerferien, og han er enda gift men eksen flyttet ut rett før ferien.
Barnemor ser ut til å ha mistet gangsynet helt, krangler med alt og alle i familien, bryter avtaler, henter barna tidlig uten avtale, oppfordrer barna til å snakke minst mulig om det og veldig mye tyder på at hun "kjøper" godvilje fra barna gjennom mye lovnader om TV på rommet, mye shopping, guttungen får spille spill som tidligere var uaktuelt osv.


Jeg kontaktet familievernkontoret, og har hatt første megling der, men virker som jeg er helt maktesløs.

Hva syns dere her inne?
 
Huff, det høres ekstremt vanskelig ut. Jeg har ikke vært i tilsvarende situasjon, og har ingen råd dessverre, men håper at familievernkontoret kan hjelpe deg. Jeg kan skjønne at du føler deg maktesløs! :(
 
Back
Topp