Flyttet julen til utlandet

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Kunne du tenkt deg og tatt med familien til varmere strøk og feiret jul der? Eller har du gjort det allerede og hvordan var det?
 
Hadde ikke barn enda, men i fjor feiret samboeren og jeg jul i Singapore. Var fordi jobben nektet ham å dra hjem (som eneste mann), så da reiste jeg ned for å holde han med selskap.

Litt spesielt å feire i jul i 30 grader og uten den tradisjonelle julematen, men syns det var kjekt å oppleve jul på en annen måte enn her hjemme så jeg er ikke fremmed for å gjøre det igjen [emoji4] Men vi får se no når vi får barn om vi kanskje vil holde mer på tradisjoner hjemme (samboeren er i tillegg mer hjemmekjær enn meg, og det er hans familie vi pleier å feire hos) [emoji4]
 
Tror ikke det, noe med jula hjemme[emoji318]
 
Skullet gjerne gjort det, men tviler på at samboer har lyst siden han ikke liker varme så godt.
 
Nei.
 
Nei, det kunne ikke vært mer uaktuelt. Det skal ikke være varme og sol i julen. Og jeg vil feire med familien, og ha pinnekjøtt og juletre og askepott på tv.
 
Har prøvd det 2 ganger med barna og 3 ganger uten. Ikke noe jeg vil gjøre hvert år, men er absolutt kos det også. Vi valgte å ta med noen få pakker til julaften i syden, så "feiret" vi en dag før eller etter reisen med resten av pakkene og julemat.
 
Første julen til sønnen min feiret vi i nord-afrika. Hadde mamma og en søster der også. Vi kjøpte julepynt og prøvde å få stemningen. Men det var ca 20 g og ingen andre som feiret jul, så jeg gjør ikke det en gang til :)
 
Nei, hadde ikke følt at det var ordentlig jul om det var 25 grader ute foreksempel, men har nå aldri feiret i utlandet så skal ikke være helt negativ til det sånn sett men liker å feire jul her :happy:
 
Kunne jeg ikke ha gjort frivillig. Jeg har feiret i England, men det året kom det snø så det gikk bra :D
 
Prøvde å feire jul på Hawaii et år. Det var bare utrolig rart og ikke jul i det hele tatt for min del. Skal aldri skje igjen [emoji13][emoji85]
 
Back
Topp