Flytter inn :) Litt om oss ♡

Hei, da kommer jeg inn hit til dere.
Jeg er en jente på 28 år fra Nord-Trønderlag som venter mitt andre barn rundt 3 august.
Hun jeg har fra før begynnte på skolen nå i høst, så d er noen år siden forrige gang ;)
 
Hei, da kommer jeg inn hit til dere.
Jeg er en jente på 28 år fra Nord-Trønderlag som venter mitt andre barn rundt 3 august.
Hun jeg har fra før begynnte på skolen nå i høst, så d er noen år siden forrige gang ;)
Velkommen og Gratulerer ♡♡♡
 
Hei alle sammen og gratulerer så mye☺

Jeg er 35 og bor i Trondheim. Venter nr.3, litt usikker på om termin er 31 juli eller 1 august siden jeg får begge i resultat med forskjellige svangerskap kalkulator☺ men velger jeg å være på begynnelsen av måneden istedet for slutten
 
Hei alle sammen og gratulerer så mye☺

Jeg er 35 og bor i Trondheim. Venter nr.3, litt usikker på om termin er 31 juli eller 1 august siden jeg får begge i resultat med forskjellige svangerskap kalkulator☺ men velger jeg å være på begynnelsen av måneden istedet for slutten


Den ser jeg ♡

Gratulerer så mye og velkommen hit ♡
 
Gratulerer så mye alle augustmamas! Drømmen har vært augustbaby så det er ikke lett å ta innover seg dette her, selv med en liten samling veldig positive tester!
Har ei blid og omsorgsfull frøken på straks 2,5 år, og jeg er superspent på dette svangerskapet og fødselen siden jeg bare hadde gode opplevelser sist. Gleder meg til å følge dere alle!☺️
 
Back
Topp