Flytter inn her jeg....

KongeReka

Andre møte med forumet
Hører vel til her jeg og...
Hatt 3 SA.. Første var 20.9-2003, da var jeg 4,5 mnd på vei. Fødte på vanlig måte, men ville hverken se fosteret eller ha noe form for begravelse. Mulig det er kaldt av meg, men takla det så dårlig at jeg ikke turte. [:(]
Nr 2 var jeg var 4 uker på vei, og fikk kun en litt stor mens blødning, hadde utskrapning., Datoen var april 2005.
Den siste var 22.30.2006. 7,5 uke på vei. Utskrapning.
 
Får oppfølging fra sykehuset, og har vært inne for å fjerne flere cyster og betente eggposer på eggstokkene. Men de kommer igjen omtrent i det jeg går ut døra på sykehuset..... Frustrerende, men men....
 
Og det skulle selvfølgelig stå 20.3, ikke 20.30.. men antar at folk ser feilen [;)]
 
[:(][:(][:(] Føler meg deg..  slike ting som dette er kjempetrist..
 
 


 
Takk bebe og savannah[:)]
 
Ja, deilig å snakke med andre som har lignende opplevelser, selvom det klart er vondt og trist for dem også....
 
ORIGINAL: Krokodillemor

Det er godt du blir fulgt opp, for tre SA uten å ha fått noe levende barn er for mye. Jeg fikk beskjed om at en SA var helt normalt og man skulle ikke bekymre seg av den grunn. Hvis man har to SA er man veldig uheldig. Tre SA tyder på at noe er galt og man skal søke hjelp.

Håper snart du får en frisk spire som vokser seg stor og sterk.

 
Ja har hørt det samme.. Jeg får oppfølging, så får vi bare se hva som skjer.
 
 
Back
Topp