Flytte inn møbler på nymalt rom

Mator

Forumet er livet
Assistert-jentene
Novembergull 2017
Novemberlykke 2020
Vi har pusset opp det kommende barnerommet og rommet ble i går ferdig malt med Jotun Sens. Det står at det er 4 ukers herdetid når jeg søker opp på nett, men dette kan jo variere med temperatur osv. Når ville dere flyttet inn møbler på rommet? Jeg tenker kommoder og seng + interiør...
 
Når det er tørt. Så lenge dere ikke skraper borti veggene er det ikke noe problem. Men det haster jo ikke såfremt dere ikke har dårlig plass. :)
 
Sålenge du ikke har malt gulvet kan du bare flytte ting inn på rommet nå. Dersom noe skal henges på vegg eller forankres eller lignende ville jeg ha ventet en ukes tid ca med akkurat det for å være sikker på at ikke maling henger igjen i møblene når de skal ned fra veggen senere. :)
 
Sålenge du ikke har malt gulvet kan du bare flytte ting inn på rommet nå. Dersom noe skal henges på vegg eller forankres eller lignende ville jeg ha ventet en ukes tid ca med akkurat det for å være sikker på at ikke maling henger igjen i møblene når de skal ned fra veggen senere. :)
Ser jo nå at det er noen dager siden du skrev innlegget, så du har sikkert flyttet inn alt. :p
 
Ser jo nå at det er noen dager siden du skrev innlegget, så du har sikkert flyttet inn alt. :p
Hehe! Neida, har ikke det! Snekkeren skadet seg, så han var først tilbake i dag og la gulv, og får ikke belistet før i morgen, så blir å flytte inn ting til helgen! Men da venter jeg med wall stickers og hyller :D
 
Hehe! Neida, har ikke det! Snekkeren skadet seg, så han var først tilbake i dag og la gulv, og får ikke belistet før i morgen, så blir å flytte inn ting til helgen! Men da venter jeg med wall stickers og hyller :D
Høres ut som en plan. Du trenger neppe å vente særlig lenge nå. Så deilig med nytt rom! :)
 
Back
Topp