Flexicrib

Loppa77

Elsker forumet
Marsmellows-15
Noen som har erfaring med flexicrib? Har sååå lyst på, og har endelig fått samboer litt på gli også. Men jeg synes det høres så skummelt ut å henge den i taket. Er så redd den skal falle ned[emoji85]
Samboer mener heldigvis det ikke er noe problem..
 
Noen som har erfaring med flexicrib? Har sååå lyst på, og har endelig fått samboer litt på gli også. Men jeg synes det høres så skummelt ut å henge den i taket. Er så redd den skal falle ned[emoji85]
Samboer mener heldigvis det ikke er noe problem..
Vi skal ha krybbe som vi skal henge i taket. Og det funker fett. :) det er ganske trygd når de er så små:)) vår kommer til helgen. [emoji14]
 
Ingen erfaring med den. Men vi har slyngevuggen (https://www.bereglede.no/produktkategori/babyutstyr/slyngevuggen/) som er takhengt, og det fungerer helt supert :) Vi har betong i etasjedekke, så her er det bare å sette kroken fast overalt. I trehus så må du bare passe på å feste kroken i bjelkelaget, så sitter det godt nok til å holde en voksen mann eller tre :)

Det høres jo betryggende ut. Flexicrib kan brukes til barnet er fem år, så det må jo tåle noen kilo[emoji1]
 
Da er Flexicrib straks på vei i posten[emoji177] Kjøpte en "brukt" på Finn til 1700+frakt, men i følge selger er det ubrukt og ikke tatt ut av esken da de hadde en annen vugge fra før. Ny pris er alt fra 3900
til 5900 hos ulike forhandlere, så før jeg har mottatt vuggen og prøvd den er jeg i hvert fall veldig fornøyd med kjøpet[emoji12]
 
Hei,

Denne har vi hatt som premie flere ganger her på forumet, så det er noen her ine som har den vet jeg :)

Spør ute på generelt, da får du garantert tak i noen som har den ;)
 
Back
Topp