Flergangs, modningstegn i uke 39 - hvor lenge gikk dere med det?

1600km nord

Glad i forumet
I går kveld fikk jeg murringer nederst i mage og rygg som ennå ikke har gitt seg. Våkna nettopp med litt rosa utflod (vet ikke om det var nok til å bli kalt tegningsblødning..)
Nå lurer jeg jo fælt på hvor lenge det er til fødsel (hvem gjør ikke det [emoji6]). Vet at det ikke er noe fasitsvar men vil likevel høre erfaringene deres. Dere som var flergangs og hadde noe lignende, hvor lenge før fødselen fikk dere modningstegn?
 
Har hatt murringer siden begynnelsen av september.... Og trodde den lille skulle komme for 2-3 uker siden, men nei da. Nå har jeg passert termindato og det murrer i hytt og pine, men skjer ingen verdens ting. Bare litt utålmodig!!! :laughing002
Håper du slipper å gå lenge før det skjer noe mer. Lykke til :)
 
Har hatt murringer siden begynnelsen av september.... Og trodde den lille skulle komme for 2-3 uker siden, men nei da. Nå har jeg passert termindato og det murrer i hytt og pine, men skjer ingen verdens ting. Bare litt utålmodig!!! :laughing002
Håper du slipper å gå lenge før det skjer noe mer. Lykke til :)

Takk [emoji5] Masse lykke til til deg og! Blir fremdeles ikke helt klok på hvilken vei dette går..
 
Back
Topp