Flere som venter sitt første barn?

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Er det flere her som venter sitt første barn? :) Hadde vært gøy å snakke om forskjellige tanker og bekymringer rundt dette. Er selvfølgelig lov for de som har barn fra før om å dele sine erfaringer! :D
 
Ja, vi venter vårt første barn. [emoji1] Jeg er 4+4 idag, men klarer ikke helt å tro på at jeg virkelig er gravid. Måtte ta en ny graviditetstest bare for å være sikker.
Er masse tanker og følelser som gjør at jeg er en blanding av super happy og livredd for at noe skal gå galt. Spesielt redd for SA etter å ha lest litt innpå her. [emoji29]
Så det blir absolutt noen spennende uker fram mot uke 12 og litt mer trygghetsfølelse [emoji4]
 
Jeg har vært gravid før, men mistet i uke 24 så håper på første barn vi får med hjem. :) Jeg klarer virkelig ikke å tro på at testene stemmer, for vi har 2,5 års prøving og en dødfødsel bak oss - og jeg skulle egentlig inn og opereres pga vansker med å bli gravid. Kan tro jeg ble overraske over å få positive tester! Og jeg er rimelig frynsete av nerver. :hilarious:
 
Aller første barn, og et stressnivå som ikke engang jeg trodde at jeg kunne oppnå.. Skummelt med SA, men søren meg nesten like skummelt om det går bra synes jeg :p
 
Første her også! Livet er en berg og dalbane nå.. i det ene øyeblikket gleder jeg meg, i det neste gruer jeg meg til alt som kan gå galt. Litt senere kan jeg ha glemt at jeg i heletatt er gravid [emoji23]
 
Dette blir vårt første barn også ❤ Enda jeg har ønsket meg dette i årevis, så må jeg ærlig talt si at jeg plutselig synes det er kjempeskummelt :p Haha, har lest om andre som har fått litt kalde føtter, men trodde aldri det skulle skje med meg :p Men som sagt, Rusket er veldig etterlengtet, så jeg regner med det er bare et lite sjokk etter at den plutselig satt på 1. pp :D
 
Vi venter vårt første barn også :love7 Gleder meg veldig, men det er også veldig skummelt!
 
Her og!
Er kun 3+6 i dag.. og har en lang lutealfase så har ikke IKM før mandag eller tirsdag. Jeg og samboer har bestem oss for å ta en ny digital da og tar utgangspunkt i at jeg ikke er gravid enda:p
Tør liksom ikke glede meg helt, og det har absolutt ikke gått opp for meg! Heller ikke samboer..
 
Jepp! Første her også, og kjenner på alt som er nevnt over
I tillegg hatt vi ikke prøvd så lenge og jeg har ikke satt meg så grundig inn i hva som skal skje, så jeg skjønner ikke alt som snakkes om på forumet her av forkortelser og sånt. Det kommer kanskje etterhvert
 
Venter også vår første [emoji173] veldig spennende selvom det ikke har helt gått opp for oss [emoji85]
 
Vi venter vår første etter 1 år med prøving! Blir spennende, og håper alt går bra [emoji4] er 6+5 idag.
 
Back
Topp