Flere som venter barn nummer 2?(345)

Venter nr 3. Eldste var rett over 2 år når lillebror kom og skjønte ganske mye etterhvert som magen vokste. Var veldig stolt og syns ikke det var noen stor overgang fra 1 til 2 sånn egentlig. Denne gangen forstår hun mer (nettopp fylt 4) men da vi fortalte det for et par mnd siden så ble hun glad men glemte det raskt. Hun syns det er kult med en lillebror til, men sier «neste gang må det bli jente»

Er spent på reaksjonen til begge når bittelillebror kommer. Forventer «baby-flashback» på begge to, men mest fra 2 åringen (som da er drøyt 2,5).
 
Venter nummer 2. 13 år siden sist så føles som nummer 1 all over again [emoji7][emoji16]
 
Venter nummer 2+3, og gutten vår blir 3,5 når de kommer. Han fikk vite etter 3 mnd og da var virkelig katta ute av sekken for han fortalte ALLE at det var ikke én men to babyer i mamma sin mage [emoji7][emoji23]
 
Vi venter nr. 3, men forrige lillebror fikk ikke komme hjem fra sykehuset. Storebror er bare 20 mnd nå så han skjønner ikke så veldig mye, men når vi snakker om baby i magen begynner han å gråte å slå på sin egen mage [emoji28] han er veldig egenrådig når det kommer til meg, jeg kan ikke holde andre barn uten at han blir helt fra seg. Så vi et veeeldig spent på overgangen for hans del [emoji4]
 
Venter nr 2. Har ikke fortalt det til gutten vår på snart tre, og venter nok med det til jeg har kommet litt lenger. Er bare i uke 7. :)
 
Venter nr 3 :)
Vi fortalte det til storesøsknene i uke 12 og de ble kjempe glade, nyheten ble spredt i bhg/skole dagen etter ;)
 
Back
Topp