Flere som sliter med ryggen?

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Har plutselig fått sykt vondt mellom skulderbladene og sliter med å komme gjennom dagen med bæring av baby. Er det belastningsskader tro? Flere som har fått vondt? Lurer på om jeg må til legen eller ikke...
 
Ja! Men hos meg sitter det i korsryggen. Jeg befynte på gruppetrening etter 10 uker, men fikk vondt allikevel. Er skikkelig nervøs for hvordan dette skal gå. Prøver å alltid løfte baby på en ergonomisk måte, men det er ikke lett ass.

Hva kan legen gjøre? Henvise til enda en fysioterapeut? Det vi trenger er vel en annen som kan løfte ungen på dagtid :p
 
Sitter i korsryggen hos meg. Burde være flinkere med bæresele/sjal. Men du vet "Jeg skal bare..."
 
Den eneste ryggvondten jeg har tror jeg kommer av mye tråkking rundt på Birkenstocks etter måneder uten å kunne gå særlig.
 
Jeg har veldig vondt i nedre del av ryggen jeg. Fra L4 og nedover ca :( er veldig kjipt
 
Vil bare informere, ikke skremme, men heller sjekke akkurat de smertene mellom skulderbladene en gang ekstra, jeg hadde slike smerter sist og trodde det var låsning i ryggen... Men var gallestein og måtte opereres... (smerter mellom skulderblader kan være gallestein og deg er "vanlig" etter fødsel pga hormoner).. Jeg gikk et år med 50 anfall før op. Så unner ingen det og bedre å sjekke en gang for mye, kan sjekkes med ul. Ellers har jeg bare låsninger i nakke denne gangen og fortsatt endel vondt i bekken, kiropraktor er fortsatt min beste venn[emoji173]️[emoji16]
 
Har vondt i korsryggen og nå de siste ukene har jeg plutselig fått sånn bekkenløsningsvondt.. Flere som hadde bekkenløsning som fortsatt har vondt?
 
Jeg sliter fortsatt med bekkenet. Å være på gulvet sammen med bebis er døden :p Gjør også vondt innimellom når jeg har gått endel. Håper det går seg til snart!
 
Jeg sliter fortsatt med bekkenet. Å være på gulvet sammen med bebis er døden :p Gjør også vondt innimellom når jeg har gått endel. Håper det går seg til snart!

Høres kjent ut! La meg ned på gulvet for å leke i går og kom meg jo nesten ikke opp igjen o_O Kjenner det godt etter turer, ja!
 
Høres kjent ut! La meg ned på gulvet for å leke i går og kom meg jo nesten ikke opp igjen o_O Kjenner det godt etter turer, ja!

Huff ja, har innsett at jeg ikke kan lenger ned en sittende på gulvet. Legger jeg meg blir jeg liggende til noen kan hjelpe meg opp :p Er redd det er kommet for å bli da, noen får jo kronisk plager med bekkenet. Får krysse fingrene!
 
Huff ja, har innsett at jeg ikke kan lenger ned en sittende på gulvet. Legger jeg meg blir jeg liggende til noen kan hjelpe meg opp :p Er redd det er kommet for å bli da, noen får jo kronisk plager med bekkenet. Får krysse fingrene!

Huffda! Best å holde seg til sittende stilling da :p Ja, leste det med kroniske plager her om dagen.. Håper virkelig det går over! Er jo så utrolig vondt :(
 
Back
Topp