Flere som mister mye hår?

Har snart ikke mer igjen tror jeg [emoji23] så ja, jeg mister mye hår nå [emoji85]
 
Tenkte at "nei, der har jeg vært heldig" helt til forrige uke [emoji85]
Men går jo konstant med håret i strikk, så det er ingenting som detter av under veis, så føles nok som mer enn det egentlig er når jeg ca hvert fjerde dag slipper ned håret for en vask [emoji14]
 
Jeg har føyet masse. Endret sjampo og røyter litt mindre men forsatt en del. Men det er sikkert tilfeldig at det minka av sjampoen :)
 
Ja! Begynte etter tre mnd.. Føler jeg drar av en hel tupè når jeg grer meg
 
Ja, her ligger det igjen mye på laken/puten når jeg våkner også. Ser skikkelig gale ut[emoji51][emoji85] Har startet med Nisim shampoo fra apoteket, men har ikke sett noen effekt av den enda!
 
Herrefred, ja! Så innmari! Mista jo ingenting i svangerskapet og de første tre månedene etterpå, og det var så befriende (jeg har MYE hår)! Men nå!.... [emoji85][emoji85]
 
Jepp! Og ikke noe man kan gjøre med det heller, så håper bare det går fort. Hehe
 
Mister så mye at jeg er i en liten krise. Har så tynt hår at folk kommenterer det (akkurat hva jeg trenger...). Det er særlig i fronten men ganske jevnt over. Vil tippe at ca 60 % av håret er borte. Ikke moro. Speil er ut for tida og fokus kun på det lille herlige mennesket jeg har [emoji170]
 
Back
Topp