Flere som ikke bryr seg om syklus her?

Det er jeg sikker på.. Så sikker at jeg bestilte legetime etter å snakka med samboer i går da han er så spent på hvor mange uker..

Og jeg snakket ikke om alle men meg selv.. Var faktisk overrasket over at det gikk så fort denne gangen også!
Du kan ikke være sikker før du har testet.. ;)
 
Unnskyld jeg kan ikke si noe annet nå.. Jeg er lei meg for å ha vært ufølsom! Beklager jeg har ikke ment det slik det har kommet ut. Jeg er ikke så flink å skrive ting som jeg tenker. Jeg ønsket bare å åpne for diskusjon.

Jeg skal ikke kommentere mer. Lykke til ❤️
 
Unnskyld jeg kan ikke si noe annet nå.. Jeg er lei meg for å ha vært ufølsom! Beklager jeg har ikke ment det slik det har kommet ut. Jeg er ikke så flink å skrive ting som jeg tenker. Jeg ønsket bare å åpne for diskusjon.

Jeg skal ikke kommentere mer. Lykke til ❤️
Såklart du kan kommentere mer! Alle er velkomne til å kommentere. Men når man kommenterer må man også være åpen for kritikk og kunne takle det som måtte komme tilbake. ... :) sånn er gamet.
Unnskyldningen din er godtatt fra min side ivertfall! Så ikke føl du må slutte å kommentere :)
 
Unnskyld jeg kan ikke si noe annet nå.. Jeg er lei meg for å ha vært ufølsom! Beklager jeg har ikke ment det slik det har kommet ut. Jeg er ikke så flink å skrive ting som jeg tenker. Jeg ønsket bare å åpne for diskusjon.

Jeg skal ikke kommentere mer. Lykke til [emoji173]️

Det var bare en misforståelse, slik jeg ser det, det er alltid en risiko for å bli misoppfattet når man skriver :) du oppklarte det på en fin måte :)
 
Unnskyld jeg kan ikke si noe annet nå.. Jeg er lei meg for å ha vært ufølsom! Beklager jeg har ikke ment det slik det har kommet ut. Jeg er ikke så flink å skrive ting som jeg tenker. Jeg ønsket bare å åpne for diskusjon.

Jeg skal ikke kommentere mer. Lykke til ❤️
Bare husk det at alles situasjon er forskjellig. Selv om det kanskje har vært lett for deg, er det ikke like lett for alle. :)
Noen må slite ganske lenge.
 
Man kan jo bare vite det? Jeg kjenner kroppen min og kjenner igjen mange symptomer fra forrje svangerskap.. Hvorfor må jeg teste før legetimen? Legen tar jo uansett samme test

Hvordan går det med deg? :happy: Har du vært til legen?
 
Back
Topp