Flere som har tatt av med shopping?[emoji28]

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Er 100% sykemeldt denne uken etter et «lite» sykehosopphold. Det har ikke vert bra for lommeboken [emoji23]

Har bestilt fra jollyroom og babyshop for 5/6000[emoji28] så har jeg en handlekurv hos mamma-mia klart på 12 000!! Å om jeg sender den igjennom er jeg så og si ferdig med handelen[emoji44]mangler bare litt klær og småputl.

Normalt å være ferdig med å handle alt når man er akkuratt kommet halvveis i svangerskapet?[emoji28][emoji28][emoji28][emoji28][emoji28]
 
Så effektiv du er! Mye bedre å være tidlig ferdig enn å stresse i siste liten tenker nå jeg ;) Jeg har ikke begynt å handle inn noen ting fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for noe :p Har jo aldri hatt barn før så jeg vet jo ikke hva som er bra og dårlig og hva jeg trenger og hva som kommer til å vise seg å være overflødig. Det skal ikke være lett :p
 
Hørtes digg ut å være ferdig da[emoji5] Jeg var tidlig ute forrige gang også, hadde vognen klar i uke 17 +++ var bare småting på slutten. Men synes det er (og var) sååå koselig å handle inn, så prøvde å ta det litt utover også for å kose meg med d[emoji23] Denne gangen er det ikke mye som trengs akkurat, så har vel handlet alt for mye klær egentlig[emoji85]
 
Så effektiv du er! Mye bedre å være tidlig ferdig enn å stresse i siste liten tenker nå jeg ;) Jeg har ikke begynt å handle inn noen ting fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for noe :p Har jo aldri hatt barn før så jeg vet jo ikke hva som er bra og dårlig og hva jeg trenger og hva som kommer til å vise seg å være overflødig. Det skal ikke være lett :p

Er førstegangsgravid så har brukt google veldig mye å anmeldelser[emoji23]
 
Mangler kun bilstolen. Den tenkte jeg å ta til Black Friday :angelic: ellers kommer det garantert til å dukke opp noe jeg bare "må ha ":happy:
 
Oi ja [emoji5] har kjøpt Stokke trailz vogn med tilhørende stelleveske, Stokke izi go bilstol, Sebra Kili baby/juniorseng, voksi premium lammeskinnspose, babybjørn vippestol, ergobaby bæresele, dundyne, sengesett, Leander vugge og en haug med klær så her har virkelig pengene fått ben å gå på.
 
Vi har det meste av utstyr fra storebror; må bare ha ny babycall og har lyst til å kjøpe et elastisk sjal til den første tiden. Klær har vi også endel av, men har allerede begynt å legge til i noen handlekurver.. hehe.. så det blir nok endel som går med etterhvert
 
Her blir det handlet mer og mer klær :rolleyes: Siden vi hadde de fleste store tinga fra før, er det liksom klær det kan gå i.. og selv om jeg vet at vi sikkert har en del fra storebor, har jeg ikke somlet meg til å finne det frem ennå. Og da vet jeg jo ikke hva jeg har! Veldig lurt å handle før man vet hva man har :hilarious: Men det er jo så mye fiiiiint!!! Og så er det salg også er det rabatt også... også.... uff a meg...
:shy::shy::shy:
 
Her blir det handlet mer og mer klær :rolleyes: Siden vi hadde de fleste store tinga fra før, er det liksom klær det kan gå i.. og selv om jeg vet at vi sikkert har en del fra storebor, har jeg ikke somlet meg til å finne det frem ennå. Og da vet jeg jo ikke hva jeg har! Veldig lurt å handle før man vet hva man har :hilarious: Men det er jo så mye fiiiiint!!! Og så er det salg også er det rabatt også... også.... uff a meg...
:shy::shy::shy:

Klær er det eneste jeg ikke har handlet såå mye av[emoji23] så kan tenke meg det blir en del handling til[emoji87]

Farlig med spontanshopping[emoji23][emoji23]
 
Lite shopping her, arvet mye da :) begrenset med penger for tiden, samboers jobb gikk konkors så venter på penger fra lønnsgarantifondet
 
Lite shopping her, arvet mye da :) begrenset med penger for tiden, samboers jobb gikk konkors så venter på penger fra lønnsgarantifondet

Kjekt at man kan arve også! Jeg har liksom ikke så mange å arve etter men har fått noe[emoji4]

Uff så kjipt å høre... håper det ordner seg[emoji173]️
 
Har begynt med shopping nå[emoji16] Handlet nettopp klær til han for 4000,- som jentene valgte til han.
 
Har ikke kjøpt noe jeg :hungry: men har sydd en pysj og en body til de første dagene. Str 52 så ikke sikkert de blir brukt engang, men da får de ligge klar til gave. Blir sikkert noen som får bebis som ikke blir så stor :hilarious:
 
Har ikke kjøpt noe jeg :hungry: men har sydd en pysj og en body til de første dagene. Str 52 så ikke sikkert de blir brukt engang, men da får de ligge klar til gave. Blir sikkert noen som får bebis som ikke blir så stor :hilarious:

Skulle ønske jeg kunne sy og strikke[emoji28] vanskelig med disse strl. Har kjøpt noen bodyer og pysjamaser i 52 ellers handler jeg den strl over. Aner ikke om jeg får stor eller liten baby[emoji28][emoji28]
 
Skulle ønske jeg kunne sy og strikke[emoji28] vanskelig med disse strl. Har kjøpt noen bodyer og pysjamaser i 52 ellers handler jeg den strl over. Aner ikke om jeg får stor eller liten baby[emoji28][emoji28]
Kan ikke strikke jeg heller. Hadde litt planer om å lære meg det nå i denne graviditeten men får se hva det blir til. Begynte å sy og hekle når jeg ventet første og siden har jeg gått mest over til å sy barneklær i strech stoff. Det kan absolutt anbefales for dem som liker håndarbeid. Er helt hekta jeg :D
 
Kan ikke strikke jeg heller. Hadde litt planer om å lære meg det nå i denne graviditeten men får se hva det blir til. Begynte å sy og hekle når jeg ventet første og siden har jeg gått mest over til å sy barneklær i strech stoff. Det kan absolutt anbefales for dem som liker håndarbeid. Er helt hekta jeg :D

Det er vel det som er tingen, jeg har ikke roen til håndarbeid å har aldri vert noe særlig flink til det heller. Men jeg syns det er sååå nydelig [emoji7][emoji7] Skulle ønske jeg kunne det og likte det[emoji28][emoji106]
 
Blir mye arving av klær og utstyr tenker jeg. Men syr en del barneklær så jeg blir nok å sy noen sett med klær. Så har jeg en plan om en brudekjole som skal bli dåpskjole til fremtidig bruk i familien. Må bare ha hjerte og guts til å klippe i den :smiley-ashamed004
 
Det er vel det som er tingen, jeg har ikke roen til håndarbeid å har aldri vert noe særlig flink til det heller. Men jeg syns det er sååå nydelig [emoji7][emoji7] Skulle ønske jeg kunne det og likte det[emoji28][emoji106]

Jeg begynte i 2013. Eneste jeg hadde sydd før den tid var i 4. klasse da vi sydde er par ting på maskin. Liker best å sy for det går så fort!
 
Kjekt at man kan arve også! Jeg har liksom ikke så mange å arve etter men har fått noe[emoji4]

Uff så kjipt å høre... håper det ordner seg[emoji173]️
Ordner seg nok, bare tar litt tid før han får dagpenger og lønna arbeidsplassen skylder han, så pengene jeg har til overs bruker jeg heller på litt ekstra feriekos for oss og datteren min :)
 
Her mangler jeg i grunn bare stellematte av de viktigere tingene, samt base til bilstolen! Garseroben de 3 første månedene er også ganske klar, jeg tar meg selv i å si til samboer at nå, nå trenger vi ikke flere smekker, eller strømpebukser... For så å komme hjem dagen etter med et par til :hilarious:

Nå prøver jeg å beherske meg med shoppingen, regner jo med vi blir å få en del gaver (første barnebarn i min familie, men også veldig ønsket søskenbarn på farssiden).
 
Back
Topp