Flere som har natteoppvåkninger enda?

Imogene

Forumet er livet
VIP
Jaja, her er snuppa straks 10 mnd gammel og vi har nattevåk enda.. :schocked028
Hun er virkelig ikke flink til å sove, ikke på dagtid heller. Med førstemann var jeg jo uthvilt hele permisjonen, han sov alltid bra.
SLITEN!
I natt våknet hun vel 5 ganger. Vi HAR hatt netter som har vært bra, men de er dessverre i mindretall.
Håper på å høre at flere fortsatt er oppe om nettene..... :p
 
Her våkner hun fortsatt hvertfall 2 ganger pr natt, men er som regel samboeren som tar seg av det ;)
 
Her er han altid våken ein gang mellom 24.00 og 03.00! Vokner-griner-tar opp-sovner-legger i senga si-vokner med ein gang.. dånn holder det på alt fra 5 min til 1 time :eek:
 
Har vært heldig med vesla skjønner je :) Ho våkna og fikk mat to ganger om natta, så sov ho over den ene gangen og plutselig sov a over den andre også. Dette før ho var to måneder gammel! Ho vokste og var fornøyd, så jeg trosset helsesøsters mas om opp hver 2.time for pupp!! Ho legg seg nå ca halv åtte, og sover til mellom 7 og 9 en gang. Helt herlig, men hjelper jo ikke når jeg ikke kommer meg i seng om kvelden ;)
 
Småen var kjempeflink å sove når han var mindre, men ved 6 måneder begynte han å våkne noe sånt som 7 ganger hver natt fordi han hadde mistet smukken.

Det har heldigvis roet seg ned litt, og han er våken pluss minus 3 ganger.

Min er heller ikke en flink sover lenger, han har 2 dubber på dagen, fra 20 min til en time, halvannen.
Han sov i 3 timer en ettermiddag, og vi bare gikk frem og tilbake og lurte på om han var ok! ;)

Gleder meg til uavbrutte netter!
 
Hadde masse oppvåkninger med mini fra han var 3 måneder til 7 måneder. Men så avvente vi han (veldig gradvis og forsiktig) om natta fra han var litt over 7 måneder. Nå sover han godt. Legger seg litt over 7 og sover til 7.
Nå har han også apetitt på dagtid :) Så for oss var nattavvenning gull verdt.. Jeg var kjempe skeptisk til å nekte å amme han om natta og syntes det hørtes fælt ut, men vi tok det som sagt veldig forsiktig og det gikk fint.
 
Nei heldigvis ikke :)Håper nesemann blir lik. Hadde 1 natt i jula da hu fikk tenner. da var hu våken fra 1- 04.30 da holdt jeg på å dø. føler med deg
 
Back
Topp