Flere som har menn som bruker lang tid på badet?

Jeg ser jeg ikke er alene, flere som har menn som elsker doen :laughing002

Om mannen spørr «kan jeg gå på do først?» om jeg har spurt om noe. Sier jeg alltid «det spørs, bæsjetur nei»:)
 
Det er en oppriktig teori jeg har :knegg: mannen sier at menn er ikke laget for å presse ut ting hehe

Fikk veldig lyst å si dette til mannen neste gang han bruker en evighet [emoji23]
 
[emoji23] dette var en arti tråd!

Mannen min bruker også vanvittig lang tid ved dobesøk! Jeg unner han gjerne den tida siden hverdagen er rimelig hektisk! Unntaket er når vi står på farten til å rekke noe... Da hender det jeg forsøker å minne han på at «den detter ikke ut av seg selv..». Eller spør - hvordan går det? - går det i det heletatt framover, eller går det i revers?

Mannen har passe hårete manneben, men oppe på nederste del av låra ned mot knærne har han to runde hårløse flekker på kanskje 5 cm i diameter. Disse flekkene vokser det aldri ut hår på fordi han sitter så lenge på do med albuene der. Det synes jeg er så komisk. Og det sier litt om hvor mye tid han faktisk bruker i den stillingen [emoji23].

Haha jeg måtte fortelle om mannen din sine nakne albueflekker til Samboern min :D han sa genialt, og at målet hans er å også få sånne nakne flekker:p

Han sa også «ja, når dere maser/spør kryper den lengre innover» :knegg:
 
Min samboer sliter med forstoppelse, og han skal alltid på do når vi har dårlig tid og skal rekke noe!

Det er så gale at eldste på 8 har begynt å bli irritert når han sier han må på do, for da vet vi at vi kan glemme å rekke ting:p

En kompis av oss sitter på telefonen, han kan sitte i en evighet når vi er på middag også!
 
Back
Topp