Flere som har menn som bruker lang tid på badet?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Inspirert av menn og lukt på badet, er det flere her enn meg som har menn som bruker sykt lang tid på do/badet :scratch? Min gjør det om han skal bæsje. Over en halvtime liksom :eek: det samme med mine brødre, evigheter på badet.
Hva er det de gjør der inne? Kryper inn i en hemmelig portal til en mannsverden igjennom doskåla :knegg:?

Mine teorier er
- enten venter han på at den skal dette ut av seg selv istedenfor å presse
- surfer på telefon
- bruker badet som fristed :yuck:

Går jo greit, men kjenner jeg blir forbanna når jeg spør han om han kan gjøre noe og han sier «joda, skal bare på badet først»:sick009 da blir et evigheter til det blir gjort
 
Haha, kjent fenomen. Kanskje de blir så rusa av lukta at det tar ekstra lang tid? :hilarious:
 
Jepp [emoji23] Bruker en halv evighet på do, men heldigvis ikke så lang tid på å stelle seg.
 
Jepp, tror det er litt fristed og han surfer på mobilen.... jeg bruker lite tid på do, så har aldri med meg mobilen.
 
Ja.. kan sitte der opp til 20 min.. lenger også.. men han surfer på mobilen mens han sitter der, så jeg vet jo at det ikke bare er bæsjing som skjer der inne:hilarious:
 
Liker temaet for helgen! "Menn og deres toalettvaner" :p
Jeg bruker sjelden lang tid der inne, men holder også mest med teorien om at det er et fristed der man kan koble av og stenge omverdenen ute en stund.. :)
 
Jepp, men ikke bare ved dobesøk så vet at han bruker det litt som fristed :p
 
Nei han er raskt ferdig. Jeg kan heller bruke litt lang tid (da som en liten fristund fra masende barn).
 
[emoji23] dette var en arti tråd!

Mannen min bruker også vanvittig lang tid ved dobesøk! Jeg unner han gjerne den tida siden hverdagen er rimelig hektisk! Unntaket er når vi står på farten til å rekke noe... Da hender det jeg forsøker å minne han på at «den detter ikke ut av seg selv..». Eller spør - hvordan går det? - går det i det heletatt framover, eller går det i revers?

Mannen har passe hårete manneben, men oppe på nederste del av låra ned mot knærne har han to runde hårløse flekker på kanskje 5 cm i diameter. Disse flekkene vokser det aldri ut hår på fordi han sitter så lenge på do med albuene der. Det synes jeg er så komisk. Og det sier litt om hvor mye tid han faktisk bruker i den stillingen [emoji23].
 
Inspirert av menn og lukt på badet, er det flere her enn meg som har menn som bruker sykt lang tid på do/badet :scratch? Min gjør det om han skal bæsje. Over en halvtime liksom :eek: det samme med mine brødre, evigheter på badet.
Hva er det de gjør der inne? Kryper inn i en hemmelig portal til en mannsverden igjennom doskåla :knegg:?

Mine teorier er
- enten venter han på at den skal dette ut av seg selv istedenfor å presse
- surfer på telefon
- bruker badet som fristed :yuck:

Går jo greit, men kjenner jeg blir forbanna når jeg spør han om han kan gjøre noe og han sier «joda, skal bare på badet først»:sick009 da blir et evigheter til det blir gjort


Haha, kjenner meg så igjen :p Kan bli litt frustrert noenganger ja. Vi skal se en episode med noe spennende en fredags kveld, så går han ned en "liten tur" på do først... Kommer opp igjen etter en halvtime! :eek:
 
Inspirert av menn og lukt på badet, er det flere her enn meg som har menn som bruker sykt lang tid på do/badet :scratch? Min gjør det om han skal bæsje. Over en halvtime liksom :eek: det samme med mine brødre, evigheter på badet.
Hva er det de gjør der inne? Kryper inn i en hemmelig portal til en mannsverden igjennom doskåla :knegg:?

Mine teorier er
- enten venter han på at den skal dette ut av seg selv istedenfor å presse
- surfer på telefon
- bruker badet som fristed :yuck:

Går jo greit, men kjenner jeg blir forbanna når jeg spør han om han kan gjøre noe og han sier «joda, skal bare på badet først»:sick009 da blir et evigheter til det blir gjort

Absolutt et fristed for mange å gå på do ja. Med unntak av at det er rimelig uhygienisk å sitte der lenge etter man er ferdig, og at telefon/bok/blad blir fullt av bakterier, er det jo strengt tatt ikke noe galt i det. :)
 
Hahah sånn er det akkurat her. Jeg vet han bruker mobilen og har det som et fristed [emoji28] syns det som regel er ok utenom rett før vi skal legge oss for da holder han meg våken[emoji87]
 
Dette ut av seg selv, ler meg ihjel [emoji23]
 
Mannen her i huset har nok også toalettet som fristed og sitter det inne leeenge og trykker på telefonen, men jeg har ikke den luksusen :rolleyes:
Her sitter jeg på do med baby hengende i puppen, dusjer med baby på armen eller liggende i baljen jeg bruker til klær som skal brettes og har ellers som regel ungen hengende i beinet uansett hva jeg skal der inne.
Kommer jeg meg en sjelden gang inn døra der alene så sitter det ei lita kråke på utsiden av døra og vræler.

Så det er forskjell på folk! :hilarious:
 
Back
Topp