Flere som har kjøpt doppler?

Gaia81

Betatt av forumet
Jeg har hatt endel brun utflod som bekymrer meg, bestemte meg derfor for å kjøpe doppler til hjemmebruk for å kunne sjekke at det fremdeles er liv. Kan ikke ta TUL hver uke heller.. ;) Fant hjertelyden 10+2, så lettet! Anbefales for de som bekymrer seg mye. Men vær obs på at bruk av doppler kan stresse baby, det skal derfor brukes med forsiktighet. Jeg kommer nok til å sjekke en gang i uken (10-15 sek) frem til jeg kjenner liv selv. :)

Kjøpte forresten på Teknikkmagasinet til kr 499,-
 
Jeg har vurdert det, siden jeg er så redd jeg skal miste og ikke vite det, men er også bekymret for å stresse barnet...
 
Har den samme fra teknikkmagasinet! Fant hjertelyden i slutten av uke 9 :)
 
Har veldig lyst å kjøpe men samtidig ser jeg ikke vitsen før nærmere uke 10-11 [emoji848] er 8+6 idag så [emoji4]
 
Førstegangs, fant hjertelyden i dag, 10+2 :D
 
Jeg har Doppler liggende etter mine andre svangerskap ;) hadde først en angelsound, men etter utlån til familie sa den natta. Så da kjøpte jeg en fra teknikk magasinet. Helt grei, men absolutt mye bedre den fra angelsound syns jeg [emoji7]
 
Har veldig lyst å kjøpe men samtidig ser jeg ikke vitsen før nærmere uke 10-11 [emoji848] er 8+6 idag så [emoji4]
Mange hører ikke før de er 12-13 uker, men leser også om de som finner i uke 9. Jeg så youtube-video om hvordan finne lyden, fant den da med en gang. :)
 
Da skal jeg teste doppleren nå tenkte jeg, men tviler på at jeg finner noe hjertelyd [emoji7]
 
Søren! Jeg må ha veldig tjukk krem eller gelé :( funker ikke med vanlig krem! Hva brukte dere?
 
Back
Topp