Flere som er gravide igjen? :)

Hadde du samme termindato? Uff så utrolig trist... Vet akkurat hvordan du har det! :Heartred Masse lykke til, på neste sitter'n!

Ja, hadde det, men er godt å se andre med samme dato som har kommet lenger[emoji173]️
Tusen takk for det[emoji173]️
 
Ble gravid og skulle egentlig ha i mai, men ble SA i uke 9. Nå er jeg endelig gravid igjen og venter en liten en til i november i stedet[emoji5][emoji173]️
 
Ble gravid og skulle egentlig ha i mai, men ble SA i uke 9. Nå er jeg endelig gravid igjen og venter en liten en til i november i stedet[emoji5][emoji173]️

Håper spiren sitter hele veien inn denne gangen! ♡ Hvor mange uker er du nå? :)
 
Jeg er også gravid igjen! Jenta vår kom 16.08.16 og nå venter vi nr 2 rundt 20. oktober :)
 
Nå vet jeg ikke hvor mange som fortsatt titter innom her, men hadde vært gøy å høre om det var flere som var i gang med nestemann? :)
Jeg har termin ca 26.juli, så blir ca 2 år mellom ungene. Første ei lita jente 9.august 2016.

Jeg hadde kallenavnet EvigOptimist sist, men den kontoen fikk jeg ikke logget på når jeg skulle inn og være aktiv på forum igjen etter at jeg ble gravid i høst.

Ja, jeg er gravid igjen i følge en test, men vi får se, er no fortsatt tidlig :)
 
Gratulerer til alle gravide! :) Startet med prøving i juni her, men prøver å senke forventningene. Tok 32 PP og 1 mislykket IVF før forrige satt helt av seg selv faktisk! Har ikke mulighet for søskenforsøk der vi var siden vi har fått et barn etterpå, så neste må komme av seg selv om det skal skje. Eller blir det ny utredning og forsøk ved et annet sykehus som tillater forsøk selv om man har barn fra før. Prøver å ikke tenke over det, og kose meg med prøvingen. Haster jo ikke.
 
Gratulerer til alle gravide! :) Startet med prøving i juni her, men prøver å senke forventningene. Tok 32 PP og 1 mislykket IVF før forrige satt helt av seg selv faktisk! Har ikke mulighet for søskenforsøk der vi var siden vi har fått et barn etterpå, så neste må komme av seg selv om det skal skje. Eller blir det ny utredning og forsøk ved et annet sykehus som tillater forsøk selv om man har barn fra før. Prøver å ikke tenke over det, og kose meg med prøvingen. Haster jo ikke.

Det kan jo hende det går enklere denne gangen :) Vi brukte 3 år inkl 3 spontanaborter og hadde fått dato for ivf da jeg ble gravid av meg selv med august'16-jenta mi.

Denne gangen satt det på første eggløsning etter fødselen i 2016! (Fikk aldri igjen mens etter fødsel i 2016 så tok hormonkur sept 2017 for å kickstarte systemet)

Lykke til med prøvingen! ♡
 
Back
Topp