Flere som er gravide igjen?

Har dere alltid bare hatt lyst på en, Rayne?
Jeg har alltid hatt lyst på 2, men etter mini kom så ble det 3. Men vi får se :p
Jeg har hatt lyst på ett barn, min kjære vil ha tre, så vi endte på to. Nå vil jeg igjen bare ha ett barn. Men sånn som jeg skjøtter prevensjonen så blir det vel søsken etterhvert. :p Håper den nydelige gutten deres får ha søsken. :)
 
Prøver, men ikke så lett som jeg trodde hehe,
Har en i 2009 og en i 2010, og så nå i mai 2015, så hadde vært fint og fått i 2016, får satse på denne Mnd da :) herregud føler meg helt gal, men var ikke klar for at dette var siste likevel, og ska jeg en til så får det bli nå så jeg er ferdig med det! :)
 
Jeg har hatt lyst på ett barn, min kjære vil ha tre, så vi endte på to. Nå vil jeg igjen bare ha ett barn. Men sånn som jeg skjøtter prevensjonen så blir det vel søsken etterhvert. :p Håper den nydelige gutten deres får ha søsken. :)
Kan fort bli søsken da, ja :p
Ja han må få en søster eller bror om 3-4 år :)
 
Gratulerer! Jeg har det ikke travelt. Skulle egentlig ha ingen barn, ombestemte meg og ville ha ett og nå vil jeg ha to. Om jeg bare orker et svangerskap til.

I forhold til om det er optimalt eller ikke å få tette barn er jeg overbevist om at det ikke er noe fasitsvar der. Det blir liksom som å si at alle Golden Retrievere er snille hunder! Nei, dyr er forskjellige. Golden ligger på toppen av lista når det kommer til hunder som biter. Sikkert fordi folk flest tror at de automagisk er snille familiehunder og pitbuller er slemme kamphunder.

Noen barn trenger kanskje mer tid alene med mamma, mens andre ikke gjør det. Noen er klar for småsøsken tidlig, mens noen kanskje aldri vil bli det. Folk er forskjellige. Heldigvis :)
 
Jeg har også lyst til det om ikke så alt for lenge.. Men så blir jeg så sentimental da, har liksom ikke lyst til at mini skal bli så stor allerede, og har lyst til å være fullt fokusert på det underet jeg synes mini er :p Har så mange rare tanker angående dette..
 
Ikke gravid her :) vi er ueige om vi bare skal ha 1 eller om vi skal 2.. så det blir nok isåfall en stund til :p
 
Fikk tester her om dagen og skal byne å prøve litt. Vi har jo ikke brukt no prevangsjon, men har ikke vert så aktive heller :p
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    125,7 KB · Visninger: 16
Back
Topp