Flere som drømmer om fødsel/rare drømmer?

Littelent

Flørter med forumet
Da har jeg begynt med det igjen, hadde masse rare drømmer om fødsel sist gang jeg var gravid også. I natt drømte jeg at fødselen gikk utrolig lett, nesten så jeg ikke merket det, hehe. Men jeg ble litt skeptisk når babyen kunne snakke ganske raskt etter fødselen og ga tydelig uttrykk for hva den ville og ikke.. Snodig følelse. Det blir vel rarere drømmer enn dette etterhvert.
Noen andre som drømmer om fødsel eller har andre rare drømmer som de vanligvis ikke har?
 
jeg har ingen drømmer om fødsel enda(!!!), men har mye lesbe drømmer(?!) når jeg er gravid, og nei, jeg tenner ikke på samme kjønn så aner ikke hvorfor  hehe
 
Jeg drømmer også enormt mye. Men merkelig nok aldri om verken fødselen eller mini i magen. Jeg har derimot masse mareritt... om rare ting som føles skikkelig dramatiske i drømmen, men som jeg ler av når jeg våkner...(med mindre jeg er veldig hormonell, da begynner jeg å grine hehehe)
 
Jeg sliter veldig med drømmer om dagen. Enten så drømmer jeg om babyen og at jeg får en jente (vet ikke hva det er i magen ennå, men drømmer kun om jente om dagen) ellers så har jeg skikkelige mareritt, som gjør at jeg våkner flere ganger i løpet av nattan. Og i natt hadde jeg den værste drømmen hittil. Den var så ille at jeg ikke vil fortelle om den en gang :(
 
Ja jeg har hatt flere!
Her er første drøm om babyene i magen:
Var på kontroll alene i uke 30 og ligger på et sånt undersøkelsesbord. Så plutselig ruller legen frem masse operasjonsutstyr og jeg lurer på hvorfor. Svaret jeg får er: Nei, nå bare tar vi dem ut. Planen er forløpig forløsning med KS i uke 33 så jeg fikk selvfølgelig sjokk!

Prøvde å forklare at sambo ikke var tilstede eller noe, men han brydde seg ikke. Han begynte å kutte og løftet etterhvert ut den første tvillingen. Legene rundt ham gjør han oppmerksom på at han må forte seg siden hjerterytmen på den andre raser. Da får de til svar: Jada, jada, vi har goooood tid... What?? God tid? Jeg får jo selvsagt enda mer panikk når jeg ser hvor lang tid han bruker på å kutte over navlestrengen! Endelig blir han ferdig og løfter tvilling nr 2 ut også. Begge er heldigvis i god form og sambo kommer da inn døren. Jeg må bli liggende for sying, mens sambo blir med tvillingene bort. Da legger jeg merke til at legen ikke har kuttet meg opp på normal måte. Han har nemlig kuttet nedover langs den ene foten. Han sa at det ville bli finere i forhold til arr og slikt. I drømmen sa jeg meg heeelt enig. Synes det var helt topp :P hehe. Etter at jeg var lappet sammen gikk jeg for å hilse på tvillingene. Der var de, sammen SATT de inne i kuvøsen med hver sin rangle! De var jo plutselig ca et halvt år gammel.. Merkelige greier..

Dette ble så utrolig langt.. Vet ikke om dere orker en drøm til? :P hehe
 
I natt drømte jeg at en kjempepadde skulle spise meg meg... våkna opp med et skrik... Ikke helt normalt nei :p
 
Jeg drømmer fryktelig mye fælt... foreløbig har det vært at babyen på ulike måter har blitt drept eller dødd... i natt drømte jeg at sambo fikk kreft og døde før babyen kom..  Kan ikke si det er mange gode drømmer her i gården iallfall... 
 
Ja jeg drømmer helt vilt mye for tiden! Om alt mulig egentlig... men husker mer av rømmene mine enn ellers..
 
Haha, jeg drømmer sykt mye rart, men så glemmer jeg det nesten med en gang igjen!

Men husker en jeg drømte natt til tirsdag:
Drømte vi hadde en agressiv krokodille på jobben, som skulle avlives. Den var ganske stor og, men jeg kasta en dyne over hodet dens, før jeg hoppa på den og tviholdt armene rundt hodet hans, mens jeg ropte til sjefen at han måtte forte seg å avlive den, og at han ikke trengte å være redd, for jeg holdt godt.....

 
Har ikke drømt om fødsel, men har mange rare syke drømmer og mareritt for tiden. Husker heldigvis ikke mye av det når jeg våkner
 
Drømmer ikke om fødsel, men drømmer hver eneste natt at mannen min har funnet seg en annen dame, helt FORFERDELIG drøm! Men ganske godt å våkne opp ved hans side og se at det bare var en drøm =)
 


Krøllo skrev:
Drømmer ikke om fødsel, men drømmer hver eneste natt at mannen min har funnet seg en annen dame, helt FORFERDELIG drøm! Men ganske godt å våkne opp ved hans side og se at det bare var en drøm =)



uff, dette drømmer ofte jeg også om. en natt for noen dager siden drømte jeg at han snek seg unna hele tiden, og da jeg konfronterte han ville han heller være med elskerinnen sin som var Tone Damli.. haha..
 
Det er rart det der at man drømmer at fødselen går så lett, hihi, for det har jeg også gjort! Senest i denne uka drømte jeg at jeg fødte på badet! Sambo var der og han hadde ringt til foreldrene mine for at de skulle komme å passe Daniel mens vi dro på sykehuset. Da de kom var fødselen allerede igang og det gikk bare fint ved hjelp av sambo og mamma ;) Haha, den som bare var sanndrømt...Ikke at jeg ønsker og føde på badet, men går det så greit og fort så kan det hende jeg ønsker det mot flere timer i smerte på sykehuset ;)
 


lillesøster skrev:
Jeg drømmer også enormt mye. Men merkelig nok aldri om verken fødselen eller mini i magen. Jeg har derimot masse mareritt... om rare ting som føles skikkelig dramatiske i drømmen, men som jeg ler av når jeg våkner...(med mindre jeg er veldig hormonell, da begynner jeg å grine hehehe)



Jeg har også veldig ofte mareritt.. i natt fikk jeg se en "film" av meg selv høygravid og dritings.. Herregud - jeg som slutta å drikke når vi begynte å prøve å få barn. Hvor kommer alt fra?
 
Hjelpe meg, nattens mareritt tok virkelig kaka! Drømte at jeg ble tvunget til å se på at en mann fikk hodet sitt skåret av.... må virkelig slutte å lese krim på senga :(
 
drømmer ofte at babyen blir født, men ja, det er rart at den plutselig sitter og snakker, og eller at fødselen plutselig er overstått og at eg våkner til en nyfødt baby, det rareste er vel da babyen ble til en katt som eg ammet.....
 
Back
Topp