Flere som blir fotfulgt av husdyr for tiden?

Makr

Forelsket i forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg holder på å bli gal...
I noen dager nå har hunden min fulgt etter meg uansett hvor jeg går. Hver gang jeg reiser meg, reiser han seg. Hører tripping bak meg uansett hvor jeg går. Hver gang jeg snur meg står han og ser på meg. Når jeg kommer ut fra do, ligger han utenfor dodøren! Aller helst skal han sitte oppå meg.
Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å slutte, eller om det overhodet er mulig[emoji85] Jeg elsker hunden min over alt på jord, men dette blir rett og slett litt for mye av det gode[emoji23]
 
Jeg tror ikke de er mer innpåslitne enn vanlig enda. Men spesielt den eldste holder seg jo alltid i nærheten. Spent på hvordan det blir nærmere termin! Og veldig spent på hvordan det blir når babyen er her!
 
Når du sier det så har kattene vært hakket mer innpåslitne rundt meg den siste uken ...
 
Gud jaaa! Overalt! Tilogmed på do skal hun bli med, ellers sitter hun og sniffer i døåpningen :hilarious: Jeg er ganske sikker på at hun merker noe annerledes ved meg, er blitt litt beskyttende. Har en hund forresten:)
 
Samme her. Hunden min følger etter meg over alt. Og sitter liksom og ser «bekymret» på meg hver gang jeg snur meg.
 
Jeg har en kosekatt og en som normalt bare er interessert i mat og søvn hjemme, men siste uka/2 ukene har sistnevnte også blitt kosete.
 
Det er ikke så uvanlig for mine hunder at de fotfølger meg over alt nesten, men den siste tiden har hun ene gjort store tiltak for å ligge klin inntil meg. Men hun eier ingen intimsoner fra før av, skulle gjerne ha vært under huden vår 24/7. :Heartred
 
Ja har fått en ekstra hale med bikkja i det siste. Var slik sist å.
 
Er vel ganske vanlig det der ja. Dem merker vel at noe er unormalt og skal passe på dere!

Men ja, litt irriterende er det nok :)
 
Jeg har en katt som MÅ ligge mellom beina mine om natten, og en annen katt og en hund som deler på å sitte på fanget mitt[emoji87] blir trangt nok kan man si, når hunden veier 25kg[emoji87]
 
Sniker meg inn fra september :) Her er det helt ekstremt, hunden er etter meg overalt. Når jeg er oppe om natten kommer hun løpende for å bli med inn på badet. Er innom soverommet og ser etter meg flere ganger om natten også. Esker hunden min, men det kan bli litt mye av det gode =P Er spent på hvordan det blir når babyen kommer. Vil dette endre seg da?
 
Sniker meg inn fra september :) Her er det helt ekstremt, hunden er etter meg overalt. Når jeg er oppe om natten kommer hun løpende for å bli med inn på badet. Er innom soverommet og ser etter meg flere ganger om natten også. Esker hunden min, men det kan bli litt mye av det gode =P Er spent på hvordan det blir når babyen kommer. Vil dette endre seg da?

Er spent på det samme. Han her er så overbeskyttende overfor meg nå at jeg ikke skjønner hvordan det skal ende. Ingen får lov å ta på meg[emoji23]
 
PicsArt_06-22-07.47.46.jpg
Har denne lille tassen som har blitt veldig på meg den siste uka:Heartred Følger med meg over alt, han er 3,5 mnd. Broren hans og mora hans er ikke sånn. Ikke bikkja vår heller.
 
Ja, jeg går ikke et steg uten hunden følger etter for tiden. [emoji14] Den må kunne se meg hele tiden. Litt mye til tider må jeg si. [emoji14] Selv om det er fint å få masse kos. :D
 
Både hunden og kattene. :)
Spesielt hannkatten er helt ekstrem! Snubler i ham ørtenhundre ganger om dagen. :p
 
Kun hunden til svigers når vi er der.. Hunden og katten vår bryr seg ikke:p
 
Back
Topp