Flere muslimer her?

*Redigert av moderator*

Synd at du tror vi på noen måte lider, kan ihvertfall si at jeg lider ikke selv i varmen og for øyeblikket ute med 5 barn.

Vann drikker jeg nok på kvelden/natta.
 
Last edited by a moderator:
Så hvis man mener å la være å drikke vann på varme dager strider mot sunn fornuft og sier de derfor ikke faster, så har man mensen? Åååkeeei...

Haha, du er bare litt kvass i innleggene dine :p Er bare litt harmløs moro, ikke ta det så alvorlig :)
 
Haha, du er bare litt kvass i innleggene dine :p Er bare litt harmløs moro, ikke ta det så alvorlig :)

Jaja ingen fare. Så bare ikke helt sammenhengen Hehe

Tror nok heller den tanta er på besøk hos noen andre her som sensurerer litt ivrig:)
 
Vi faster en hel mnd ja [emoji4]

Nå drikker ikke vi alkohol siden det er anbefalt av oss å være helt avholds, noe vi da er. Men de som røyker gjør gjerne det etter sola har gått ned når vi kan drikke og spise igjen [emoji4]

Åja, det visste jeg ikke :)
Aha :) tusen takk for svar!!! :)
Veldig spennende og interessant syns jeg! :)

Syns du det er vanskelig? Eller blir det en vane? :)
 
Åja, det visste jeg ikke :)
Aha :) tusen takk for svar!!! :)
Veldig spennende og interessant syns jeg! :)

Syns du det er vanskelig? Eller blir det en vane? :)
Blir lettere og lettere for hvert år, den første dagen er verst også etterpå går det veldig bra syns jeg [emoji4]

Line kollegaer og barna merker ikke større forskjell ihvertfall og det er det noe av det viktigste ihvertfall [emoji4]
 
Blir lettere og lettere for hvert år, den første dagen er verst også etterpå går det veldig bra syns jeg [emoji4]

Line kollegaer og barna merker ikke større forskjell ihvertfall og det er det noe av det viktigste ihvertfall [emoji4]

Så barna faster ikke?
 
God ramadan :) <3


Elev hos oss sitter i rullestol med CP, er 14 år og ville faste sist fredag (han er syria-flykning)
Veldig stolt av å klare det selv med handicap, vi la til rette å hadde han mest inne i skyggen og gjøre rolige aktiviteter.
Han hadde spist masse god mat og drikke natta før.
 
Så barna faster ikke?

barn , syke, eldre og gravide faster ikke nei.
Toppidrettsutøvere som er muslimer kan søke dispensasjon om å drikke væske hvis de spiller viktig kamp feks
 
Så barna faster ikke?
Nei det gjør de ikke, alt innen islam er egentlig om man kan og vil, i henhold til religion da og ikke kultur.

Så kjenner ingen barn som blir tvunget, men kjenner flere tenåringer som vil prøve seg litt frem da, og det får se gjøre [emoji4]

Det sies at kun friske voksne som kan faste skal det [emoji4]
 
God ramadan :) <3


Elev hos oss sitter i rullestol med CP, er 14 år og ville faste sist fredag (han er syria-flykning)
Veldig stolt av å klare det selv med handicap, vi la til rette å hadde han mest inne i skyggen og gjøre rolige aktiviteter.
Han hadde spist masse god mat og drikke natta før.

Koselig at dere tilrettela for han [emoji4]

Han har all rett til å være stolt av seg selv, kjenner en del som ville brukt handikappet som en unnskyldning og ikke gjort det (og det har de jo all rett til egentlig) så veldig stort at han gjorde det og klarte det [emoji4]
 
Back
Topp