Flere med dårlig samvittighet?

Man må ville det.. Hvis ikke er det nesten håpløst. 
Når jeg var bestemt på at jeg skulle slutte gikk det som en lek, men jeg prøvde før det å trappe ned osv og det var helt umulig..
 
Jeg vurderte å ta en røyk før jeg skulle ta graviditetstesten, men bestemte meg for at det bare ble for dumt! Da testen lyste positivit ble det røykeforbud i huset, og sambo begynte å slutte. Han klarte å slutte å røyke før Eline ble født, og jeg har ikke røyket fast siden. (Har prøvd en røyk eller to på fest, men det gjør ingenting for meg så jeg har heldigvis ikke det behovet lenger :))
 
Jeg sleit i første sv.skap, og jeg er ikke stolt av det. Fikk til å slutte etterhvert, men det var faktisk noe av det vanskeligste jeg har gjort! Bestemte meg da for at jeg skal ALDRI slutte å røyke igjen, så jeg har ikke begynt igjen. Selv om jeg faktisk var fast bestemt på at jeg skulle begynne med engang babyen var ute. Fikk meg ikke til å gjøre det mens jeg amma, så jeg skulle vente til jeg var ferdig med det. Ammet til hun var over ett år og da hadde jeg vært røykfri så lenge at det ikke frista. Og ville ikke gjennom det der igjen.
Var en tur på byen og tok et trekk av en røyk, det endte i oppkast faktisk, og etter det ble det aldri noe igjen.
Man må være bestemt på å ikke ta den røyken, hvis ikke går det ikke. Også må man bare tvinge seg igjennom ukene med irritasjon og sug... Det går over!
 
Jeg slutta da jeg ble gravid og røyka heller ikke når jeg amma...
Jeg begynte å røyke igjen ca 1,5 år etter at jeg slutta da... men da var jeg jo ferdig med samsoving og amming...
Beste tipset er: Du må ville det 200% og du må bare hoppe i det... Suget gir seg , må bare være sterk
 
Back
Topp