Flere enn meg som ikke har pakket kalendergaver enda?

Har ikke ordnet kalender til ungene i år. Den yngste er bare 2 år og vet ikke hva det er. 6-åringen har ikke spurt. Men svigermor kom plutselig innom med gavekalender da. Har ikke så mye til overs for det egentlig, men må bare smile og si takk.
 
Utrolig glad mine får.

Også mens jeg holder på å pakke inn, så tenker jeg på gleden de får av de små tingene.

helt ærlig så hadde jeg aldri så mye glede av alt dullet jeg fikk i kalenderen når jeg var barn. Tror det er det som stopper meg.
men for all del, du er sikkert flinkere enn min mor var å finne ting ungene liker.
Høres utakknemlig ut, var ikke det altså. Men er liksom ikke kalenderen som sitter igjen som gode minner, men tiden med pappa når han tok oss med ut på ting.
 
helt ærlig så hadde jeg aldri så mye glede av alt dullet jeg fikk i kalenderen når jeg var barn. Tror det er det som stopper meg.
men for all del, du er sikkert flinkere enn min mor var å finne ting ungene liker.
Høres utakknemlig ut, var ikke det altså. Men er liksom ikke kalenderen som sitter igjen som gode minner, men tiden med pappa når han tok oss med ut på ting.

Det er en blanding av ting og aktiviteter i vår da, og jeg er vel preget selv av at jeg satte stor pris på kalenderen jeg fikk selv om det var mer godteri det da, mange år bare det på slutten og er vel det jeg husker best.

Jeg vet ikke hva din mor fant eller ikke, men mine unger setter pris på det de får, selv om det av og til er sokker, eller truser, men så er det altså truser med enhjørninger da til jentrne f.eks. Og de har sine tradisjoner i at de egentlig forventer visse ting. Enkle tradisjoner.

For meg er det kjekt og for dem er det kjekt

Men din far var nok flinkere til å ta med ungene ut på ting enn jeg er.
 
Back
Topp