Flere barn?

Vi tenker å prøve igjen til høsten :) ca 2 års mellomrom mellom nr. 2 og 3 om det klaffer. Hva med deg?
 
Her er vi allerede gravide, ble litt tettere enn planlagt med ca 14 mnd mellom de men etter dette så sier vi oss nok ferdige [emoji4]
 
Vi ønsker nr 3 <3 men vi er skjønt enig om at det blir iallefall 3 år til :p
 
Hehe, helt likt her[emoji6] Blir det tettere enn 2-3 år går det liksom fint det også[emoji38]

Var helt i sjokk her om dagen når jeg spurte samboeren hva han hadde gjort om jeg var gravid nå. "Vært fint det! Det helt idelle hadde vært om 6 mnd-1år, men hadde ikke lagt meg ned å grått".
Haha!
Nå har ikke jeg fått tilbake mens eller noe da. Så tvilsomt at det vil skje noe før syklusen er igang igjen :)
 
Så morsomt! Kan jeg spørre om hva som fikk deg til å endre mening:)? Stor famile virker fantastisk:)

Ja er litt morsomt! Vet egentlig ikke hva som fikk meg til å endre mening. Men vi har det jo såååå fint sammen. Også hjelper det at barseltiden med alle tre har vært som en drøm. Alle sov fra første natt. Også blir jeg helt betatt når jeg ser hvor glad de er i hverandre, og hvor god de er med hverandre. Og jeg vet selv hvor godt det er å ha søsken nå når jeg er voksen.
 
Har veldig lyst på flere! Men akkuratt nå fokuserer jeg på å nyte tiden med bare en <3 den kommer ikke tilbake :)
Kanskje i slutten av neste år :)
Ønsker at det ikke skal vere for lenge mellom, vil at de skal kunne ha litt glede av hverandre og :)
 
Hvem her ønsker flere barn? Og når tenker dere å starte prøvingen igjen? :)

Vi vil ha en til:)
Og jeg som sa jeg kun ville ha en haha!

Vi ("vi") tar ut spiralen ca mai 2018 og ser hvor det bringer. Satser på sommerbarn 2019!

Gleder meg allerede...

Hilsen " hater barn" - elsker kun mitt eget barn- åååå se på den babyen- vil ha minst 3.

Skummelt hvor mye og hvor FORT man kan forandre seg. HERLIG[emoji2][emoji7]
 
Vil nyte tiden med nr 1 og ble så psykisk sliten av prøving og mislykket prøverør forrige gang, men begynner nok å prøve igjen mellom sommeren 2018 og sommeren 2019 :)
 
Back
Topp