Flere barn som sitter med rompa ned?

Ho lå med rumpa ned i uke 27 og det var de ikke noe opptatt av. Jm sa at frem til uke 36 så kunne hun fint snu seg ( og gjerne senere) fordi jeg har født før! Storesøster nå leeeenge med rumpa ned før hun snudde seg :)
 
Oi. Så lenge? Hvordan får en på klær og slikt da? Er ikke beina i veien under amming O.l.
Det kan være jeg husker feil, men var i hvertfall noen uker :) det var ganske upraktisk ja, fikk noen tips på barsel for man skal jo være litt forsiktig med beina. Ammingen gikk fint, både liggende og sittende. Har aldri ammet et barn som ikke er setebarn, så har ikke så mye å sammenligne med. Men var ikke noe hindring med beina egentlig...
 
Men jeg husker de ikke ville måle lengden hennes før hun var tre måneder. Trodde jeg kunne få vite det litt før, men da var fortsatt bena litt "rare".
 
Snuppa her ligger også med stumpen ned, gjort det på de to siste kontrollene. Men satser, håper at hun snur seg. For selv om jordmor sier jeg fint kan føde i seteleie så er jeg ikke helt enig :wideyed: Tror jeg foretrekker keisersnitt da....men har bedt henne pent om å snu seg snart :)
 
Jeg skal på ul idag så finner ut av det da, men tror nok han ligger med hodet ned. Håper hvertfall det :p
 
Er ikke det vanlig da? Er jo en godt stund til fødsel enda. Min snur seg og ligger både med hode ned, føttene ned, og i tverrleie. De har jo fortsatt god plass :)
 
Snuppa her ligger også med stumpen ned, gjort det på de to siste kontrollene. Men satser, håper at hun snur seg. For selv om jordmor sier jeg fint kan føde i seteleie så er jeg ikke helt enig :wideyed: Tror jeg foretrekker keisersnitt da....men har bedt henne pent om å snu seg snart :)

Jeg også prøver å spørre pent[emoji12] om hun ikke hører ette i løpet av noen uker, får jeg prøve med en mer bestemt stemme[emoji23]
 
Er ikke det vanlig da? Er jo en godt stund til fødsel enda. Min snur seg og ligger både med hode ned, føttene ned, og i tverrleie. De har jo fortsatt god plass :)

Jeg og tenkte det var vanlig. Men nå har hun tydeligvis funnet en stilling hun liker.
Mi snurrer ikke rundt da. Hun holder seg der virker det som
 
Jeg og tenkte det var vanlig. Men nå har hun tydeligvis funnet en stilling hun liker.
Mi snurrer ikke rundt da. Hun holder seg der virker det som
Ahh, da forstår jeg at hun helst bør snu seg ja. Håper hun gjør det snart :)
 
Jordmor fortalte ca 30% ligger i seteleie rundt disse ukene, men det synker til 3% siste ukene før fødsel. Så vi får satse på at de søte små snur seg :)
 
Mi lå med rumpa ned i uke 30 og hodet ned i uke 32. Håper hun blir liggende med hodet ned :p Legen jeg var på UL med i uke 30 sa at det var vanlig at de snudde seg frem til ca uke 36, etter det er det mindre sannsynlig at de vil snu seg fra seteleie til hodeleie :)
 
Godt å høre det er flere, er jo ikke så veldig mange som ligger sånn.. Har de andre lagt med hode ned? Ja håper de snur seg snart, gjør jo mest sannsynlig det[emoji4]

Ja de andre lå med hode ned. Fra oul til fødsel. Mens sistemann nekter å legge seg riktig vei. Men heldigvis god plass enda. Så håper han snur seg ila de neste ukene. Har du lave sf mål nå som din ligger i tverrleie?
 
Ja de andre lå med hode ned. Fra oul til fødsel. Mens sistemann nekter å legge seg riktig vei. Men heldigvis god plass enda. Så håper han snur seg ila de neste ukene. Har du lave sf mål nå som din ligger i tverrleie?

Han har vell god plass til å turne rundt lenge enda ja[emoji4] Skal tilbake på ultralyd imorgen, så er veldig spent på om hun har snudd seg! Tja, har lagt rett under streken hele veien. Samme som forrige gang. Hvordan ser målene dine ut da?
 
Han har vell god plass til å turne rundt lenge enda ja[emoji4] Skal tilbake på ultralyd imorgen, så er veldig spent på om hun har snudd seg! Tja, har lagt rett under streken hele veien. Samme som forrige gang. Hvordan ser målene dine ut da?

Mine mål er lave. Ligger så vidt i kanten helt nede. Var 23cm i uke 28+0. Lå lavt med de tre andre også. Men ikke så lavt. Så tenker jo at det må være leie som gjør det. Men vet ikke hvor lav de må være før jeg kan få sjekke størrelsen på ul
 
Back
Topp