Fler som droppet barselgruppe?

BigBubbsBaby

Andre møte med forumet
Det gjorde jeg, av diverse grunner.

Og nå angrer jeg!

Er veldig heldig som har kjæreste hjemme, så vi har alltid selskap. Men savner å ha noen å snakke med, pluss at det hadde vært supert å koble lille bolla vår med andre kids.

Noen andre som har det som meg?
 
Det gjorde jeg, av diverse grunner.

Og nå angrer jeg!

Er veldig heldig som har kjæreste hjemme, så vi har alltid selskap. Men savner å ha noen å snakke med, pluss at det hadde vært supert å koble lille bolla vår med andre kids.

Noen andre som har det som meg?

Jeg droppet. Men jeg er så heldig å ha en venninne nærheten som også har fått baby. Så har jeg funnet fram til mammakafe, småbarnstreff og åpen barnehage. Kanskje du finner noe i kommunen din? Eller så kan du sikkert ta kontakt med hs og høre om barselgrupper er aktiv, kanskje de har en fb gruppe de kan legge deg til i [emoji846]
Også koser vi oss veldig med besteforeldrene mine da, de inviterer oss på deilig lunsj, og koser seg så med oldebarnet sitt.
Hvilken kommune bor du i? Kanskje det er noen her du kan møte? [emoji3]
 
Jeg droppet. Men jeg er så heldig å ha en venninne nærheten som også har fått baby. Så har jeg funnet fram til mammakafe, småbarnstreff og åpen barnehage. Kanskje du finner noe i kommunen din? Eller så kan du sikkert ta kontakt med hs og høre om barselgrupper er aktiv, kanskje de har en fb gruppe de kan legge deg til i [emoji846]
Også koser vi oss veldig med besteforeldrene mine da, de inviterer oss på deilig lunsj, og koser seg så med oldebarnet sitt.
Hvilken kommune bor du i? Kanskje det er noen her du kan møte? [emoji3]

Så heldig du er :)
Bor i Ski kommune. Ja, kanskje det!
 
Syns også du skal ta kontakt med hs og spørre om hun kan høre med de andre om du kan bli med :)

Jeg er veldig glad i min barselgruppe. Vi treffes hver uke
 
Vi droppet det og jeg angrer også. Men følte meg overveldet på første møte siden alle mødrene hadde barn fra før og var ca 10 år eldre. Syntes gruppa var ganske dårlig sammensatt. La igjen kontaktinformasjonen min da, men ble aldri invitert på videre barseltreff heller..
 
Vi droppet det og jeg angrer også. Men følte meg overveldet på første møte siden alle mødrene hadde barn fra før og var ca 10 år eldre. Syntes gruppa var ganske dårlig sammensatt. La igjen kontaktinformasjonen min da, men ble aldri invitert på videre barseltreff heller..


Dårlig at du ikke ble invitert, men kanskje like greit da? :) Hvor bor du?
 
Hva med å ta kontakt på helsestasjonen å høre med de?
 
Min barselsgruppe er mer eller mindre inaktiv.
Jeg tror babysang, åpen barnehage o.l. er like lette arenaer for å bli kjent med noen som en allerede 'satt' barselsgruppe. Nå nærmer det seg jo tida hvor flere skal ut i jobb også og da forsvinner ofte aktiviteten i barselsgruppa.

*redigert av moderator*
 
Last edited by a moderator:
Var med barselgruppa på trilletur en gang, men vi var bare tre stykker.. De andre to hadde tydeligvis fått kontakt på en tidligere tur, følte meg ikke helt vel. Angrer ikke på at det ikke har blitt noe mer, føler dagene fyker nok som det er.. :) Vi går på babysvømming og koser oss, og tenkte å se om jeg fant noe babysang også :) Mini elsker når vi synger, og da hadde han fått vært mer med andre små. :)
 
Back
Topp