Flekk i ansikte...

Gizmonie

Elsker forumet
Når jeg våknet til morgen i dag fikk jeg sjokk når jeg så meg i speilet...[:'(]

Ikke byttet noen kremer, sminke, forsiktig med sol. Er jeg i sola har jeg høy faktor. Noen som kansje vet hva dette er???
Legger ved bilde....

se det røde feltet ved munnen[8D]

Ser ut som det er sånn jeg har fått og.. her om dagen kom det en rød flekk på hånda mi, men det gikk bort etter en stund.. også fikk jeg sånn rød flekk på fingern (!) i går[8D] Hva det er aner ikke jeg, men kanskje noen andre veit?

Er den der ennå da, eller gikk den vekk ganske fort? Jeg får stadig flekker og merker i ansiktet, så jeg hadde nok ikke tenkt nevneverdig over det om det hadde vært meg, men. Er huden tørr der, svir det, klør det?

leverflekk...? har ingen aaning.

ORIGINAL: Jellybelly

Er den der ennå da, eller gikk den vekk ganske fort? Jeg får stadig flekker og merker i ansiktet, så jeg hadde nok ikke tenkt nevneverdig over det om det hadde vært meg, men. Er huden tørr der, svir det, klør det?

Jaa er der enda. siden klokka 0600 i dag... Litt tør ja, klør ikke, men svir litt visst jeg peller på det...er noen små nupper der tror jeg[:-]

Kanskje du har vært litt fuktig der iløpet av natten og fått en reaksjon på det... helt vanlig [:)]
Eller en type eksem...

kanskje du har slevet når du såv? eg gjor det i slutten av sv.skapet med vanessa og av og til no når det nermer seg slutten her.. merklige greier, men da fikk eg sånn rundt munnen..

Kan ikke være at det sikkel etter natten da? At du har vært fuktig rett og slett? Håper det forsvinner snart da [:)]

Støtter meg til de siste forslagene her. Etter det du beskrev om kløe og nupper kan det høres ut som et slags eksem, og om du har siklet i løpet av natten, slik at det har vært fuktig der over tid, kan det bli eksem. Huden vår er litt mer ømfintlig nå under svangerskapet. Det går nok bort av seg selv etterhvert[:)] Har du zinksalve i hus, kan du evt prøve å smøre på litt før du legger deg i kveld, dersom det fremdeles er der.

har du atopisk eksem eller psoriasis?

jeg har fått veldig mange rare typer flekker på kroppen den siste tiden. alt fra brune flekker til tørre og røde flekker til nesten svarte føflekker. vet at noen av de er pigmentflekker, siden alle sier at gravide bør passe seg for sola pga pigment flekkene. kan hende det er det det er, dog du har vært forsiktig.

ellers kanskje det er en reaksjon på noe du ikke nå tåler.
brått blitt hyperallergisk mot appelsinjuice, får diare og tørre eksemflekker i histen og pisten (men pga den atopiske eksemen har det blitt mye værre nå)
pluss krydder, ketchup, syrlige frukter og juice slår ut på meg nå.

p.s prøv hydrokortison salve eller A-krem som jeg sverger til nå..

ORIGINAL: girlypai

har du atopisk eksem eller psoriasis?

jeg har fått veldig mange rare typer flekker på kroppen den siste tiden. alt fra brune flekker til tørre og røde flekker til nesten svarte føflekker. vet at noen av de er pigmentflekker, siden alle sier at gravide bør passe seg for sola pga pigment flekkene. kan hende det er det det er, dog du har vært forsiktig.

ellers kanskje det er en reaksjon på noe du ikke nå tåler.
brått blitt hyperallergisk mot appelsinjuice, får diare og tørre eksemflekker i histen og pisten (men pga den atopiske eksemen har det blitt mye værre nå)

Har ikke noen eksem som jeg vet om, ikke psoriasis heller...
Jeg drikker mye appelsin juice..... a krem? hva hjelper den mot??

hehe jeg ler visst jeg har begynnt å sikle om natta[8D]
pluss krydder, ketchup, syrlige frukter og juice slår ut på meg nå.

p.s prøv hydrokortison salve eller A-krem som jeg sverger til nå..

Back
Topp