Fitbit

Åå, tenkte ikke at det bare funket for fitbit [emoji17] har ikke fitbit klokke, men tomtom klokke.
Men går det ikke an å lage en utfordring på Endomondo appen for da kan jo alle uansett klokke være med ?
 
Åå, tenkte ikke at det bare funket for fitbit [emoji17] har ikke fitbit klokke, men tomtom klokke.
Men går det ikke an å lage en utfordring på Endomondo appen for da kan jo alle uansett klokke være med ?

Ah [emoji21]

Hvordan funker den?
 
Ah [emoji21]

Hvordan funker den?
Laster ned appen, du kan gå med tlf som kan registrere km eller du kan føre inn km etterpå fra klokken. Velger dato fra til også er det bare å begynne. Går an å lage utfordring mnd for mnd til novemberdamene og da kan jo alle være med siden du kan bruke tlf og klokken [emoji5] vet ikke om dette er av interesse for flere ? [emoji16]
 
Jeg kan jo evt starte en utfordring og legge inn link til utfordringen her og om man lurer på noe så er det bare å spørre så skal jeg prøve å forklare så godt jeg kan, men jeg lager en egen tråd med det her inne så flere får det med seg [emoji16]
 
Jeg kan jo evt starte en utfordring og legge inn link til utfordringen her og om man lurer på noe så er det bare å spørre så skal jeg prøve å forklare så godt jeg kan, men jeg lager en egen tråd med det her inne så flere får det med seg [emoji16]

Gjør det :D så kan jeg prøve å se om jeg får det til [emoji23]
 
Min sier ikke i fra med telefon å Mail nei :)
Men den viser klokka ja :)
Min sier fra om telefon ? Må ha på Bluetooth vel og merke
Deres viser klokka å? Sier den i fra hvis du får sms og tlf? Kan den kobles opp til tlfen sin GPS? Synes charge 2 er stor etter å ha brukt den i 2 dager
Får beskjed når noen ringer ja, synes den er helt ok, mindre enn Blaze feks
 
Min sier fra om telefon ? Må ha på Bluetooth vel og merke

Får beskjed når noen ringer ja, synes den er helt ok, mindre enn Blaze feks
Hvis jeg får den til å telle rett skritt. Kommer jeg til å bytte til en mindre. Har etter disse få dagen funnet ut at. Klokke, skritt er det viktigeste klokka må vise. App må vise ca avstand jeg har gått. Ikke slik som en GPS men at jeg har gått rundt og i nærheten og hvor langt ca.
Min sier ikke i fra med telefon å Mail nei :)
Men den viser klokka ja :)
 
Hvis jeg får den til å telle rett skritt. Kommer jeg til å bytte til en mindre. Har etter disse få dagen funnet ut at. Klokke, skritt er det viktigeste klokka må vise. App må vise ca avstand jeg har gått. Ikke slik som en GPS men at jeg har gått rundt og i nærheten og hvor langt ca.
Funker det fremdeles ikke som det skal?
 
Funker det fremdeles ikke som det skal?
Er ikke sikker. Missliker klokka stort akkurat nå. Har restartet den 2 ganger. Så får se i morra. Da har jeg mulighet til å ha på hele dagen neste så får vi se hvor mange skritt jeg går.
 
Back
Topp