Finnes det noe mer irriterende...

Har zapper inne for å slippe dem. Deilig. Men hører de havner borti den flere ganger. Vepsen har vi heldigvis ute og er bare å klaske til den så dør den( fant jeg ut når en prøvde å lande på meg).
Det er spenstig å lappe til en veps [emoji14]
 
Verandaen full av edderkopper :(

Æsj :( Mannen måtte ta vekk et monster fra like over terassedøra. Jeg kunne ikke gå ut den døra i flere dager mens den var der. Og da vi skulle rive rekkverket... Fysjameg. Mannen sa det var bra jeg ikke var med på det.
 
Det er spenstig å lappe til en veps [emoji14]
Hehe. Ble kurert nor redsel for dem når jeg var 16. Ble stukket som barn og jeg var sikker på at jeg kom til å ha vondt resten av livet. Men en tur med scooteren i utringa topp og en veps mellom bh gjorde at jeg ble kurert. Hehe. Verre å få sprøyte jo.
 
Æsj :( Mannen måtte ta vekk et monster fra like over terassedøra. Jeg kunne ikke gå ut den døra i flere dager mens den var der. Og da vi skulle rive rekkverket... Fysjameg. Mannen sa det var bra jeg ikke var med på det.
Jeg er så tåpelig, at jeg faktisk hadde flyttet... Uten å overdrive. Noen har lurt på om jeg kanskje burde vurdere å få det behandlet [emoji14] For edderkoppen kan lett jage meg fra mitt eget hus. De er grusomme.
 
Hehe. Ble kurert nor redsel for dem når jeg var 16. Ble stukket som barn og jeg var sikker på at jeg kom til å ha vondt resten av livet. Men en tur med scooteren i utringa topp og en veps mellom bh gjorde at jeg ble kurert. Hehe. Verre å få sprøyte jo.
Hehe, ja det er sant det. Fikk en oppi et skjørt engang da jeg var liten. Og det var så langt at det gikk ned i bakken, så sa stakk den jævelen meg i begge låra. Men jeg bor med en som ikke tåler veps, og lille vet vi jo ikke enda.
 
Jeg er så tåpelig, at jeg faktisk hadde flyttet... Uten å overdrive. Noen har lurt på om jeg kanskje burde vurdere å få det behandlet [emoji14] For edderkoppen kan lett jage meg fra mitt eget hus. De er grusomme.

Haha :p Nå jeg ser på husveggen og alt spindelvevet der vurderer jeg nesten å brenne ned huset. Edderkopper i huset må da være god nok grunn for forsikringsselskapet. :p "Det skjønner vi godt at du gjorde. Se her, her er penger til å bygge nytt hus. Lykke til!" :p
 
Haha [emoji14] Nå jeg ser på husveggen og alt spindelvevet der vurderer jeg nesten å brenne ned huset. Edderkopper i huset må da være god nok grunn for forsikringsselskapet. [emoji14] "Det skjønner vi godt at du gjorde. Se her, her er penger til å bygge nytt hus. Lykke til!" :p
Ja det synes jeg absolutt du skal få igjennom hos forsikringa [emoji14]
 
Skrekk, der går min grense. Er de store? :( Jeg kan aldri bo i kjeller leilighet igjen.
Der var 8 bittesmå, 3 melllomstore og 1 svær :eek: Nå har mannen sprayet insektsmiddel og fjernet vev [emoji173]
 
Æsj :( Mannen måtte ta vekk et monster fra like over terassedøra. Jeg kunne ikke gå ut den døra i flere dager mens den var der. Og da vi skulle rive rekkverket... Fysjameg. Mannen sa det var bra jeg ikke var med på det.
De trives best rett over døren her også. Ekle kryp altså :(
 
Back
Topp