Film[emoji440][emoji327][emoji330]

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hvilken film er den beste du har sett?
Er det mulig å velge bare en?[emoji6]
 
Oj, den var ikke lett. Jeg har sett mange filmer, og mange bra filmer, så for meg er det vanskelig å velge bare en.

- Ringenes Herre triologien har noe spesielt over seg, og kommer nok alltid til å være en av mine favoritter.
- Shawshank Redemption (Frihetens Regn) er utrolig bra (og jeg er egentlig ikke så fan av drama).
- Skjønnheten og udyret som jeg så sist helg kommer også veldig høyt oppe på listen.

Og så er det jo forskjellen mellom en GOD film og en film jeg syns er skikkelig kjekk å se. Foreldrefellen har alltid vært en favoritt, og jeg har romantiske komedier som jeg kan de igjen og igjen, men jeg vet ikke om jeg kan kalle dem GODE filmer[emoji6]
 
Oj, den var ikke lett. Jeg har sett mange filmer, og mange bra filmer, så for meg er det vanskelig å velge bare en.

- Ringenes Herre triologien har noe spesielt over seg, og kommer nok alltid til å være en av mine favoritter.
- Shawshank Redemption (Frihetens Regn) er utrolig bra (og jeg er egentlig ikke så fan av drama).
- Skjønnheten og udyret som jeg så sist helg kommer også veldig høyt oppe på listen.

Og så er det jo forskjellen mellom en GOD film og en film jeg syns er skikkelig kjekk å se. Foreldrefellen har alltid vært en favoritt, og jeg har romantiske komedier som jeg kan de igjen og igjen, men jeg vet ikke om jeg kan kalle dem GODE filmer[emoji6]

Du har et poeng der altså med en GOD film og en som man kan se flere ganger!
Jeg har ikke sjans til å velge bare en[emoji85] ikke tre heller for den saks skyld.

-Taken filmene kommer ganske høyt opp
-Den grønne mil
-Den sjette sans

Og en skokk andre[emoji6]
 
Van skelig har filmer som er klassikere som jeg kan se om igjen med mellom rom. Eks Leon, pulp fiction, godfather scarface osv


Så har de de som kan ses ofte fra Disney eller pixler. De som egenlig ikke går av mote for meg:p

Så har vi ringenes herre Harry Potter som begge star warse, men her kommer også inn serier som firefly osv er film helg deluxe:p


Så har vi de mer alvorlige og hjerteskjærende som

Den sjette sans
Green mile
9 pounds
Osv

Så har man kjærlighet og sorg filmene som kommer inn i en lett blandet frustrasjon som ses skjelden men ses når man trenger bare å komme seg vekk for å se andres sine elendigheten innen. For kjærlighet [emoji14]
 
Har sett hundrevis av filmer fordi mannen min elsker film. Problemet er at jeg syns det er såå kjedelig. Sovner ofte, og jeg glemmer hva den handlet om to sekund etter vi så den :D

De eneste jeg virkelig har likt er tarantino sine filmer (pulp fiction aller best) også liker jeg ringenes herre og Harry Potter. Klarer også å holde meg våken under alle Jason Statham sine filmer :D
 
Det må være ringenes herre og Harry Potter. Det er riktignok mange filmer, men herregud! De er såå bra!
 
Back
Topp