Fikse brystene?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Er det noen som har det eller tenkt på det når dere ferdig med å lage barn?

Dere som har gjort fikset brystene, var dere åpne mot andre om det? Hva var reaksjonene?

Etter én fødsel er ikke brystene mine så forandret, bortsett fra noen strekkmerker, men om brystene ser ut som halvtomme erteposer når jeg har fått ungene jeg vil ha, frister det å gjøre noe med det...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenker på det selv, men om jeg tør er noe annet. Ser også strekkmerker på puppa kommer frem nå som melkespreng er borte. Slappe erteposer med strekkis på - sexy. Men ja, skal ha minst ett barn til så får vente da. Men tror nok tankene kommer til å helle mot fristelsen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Har lyst å ta brystløft kanskje fylle i litt. Elsket puppene mine når jeg gikk gravid. Var nesten så jeg kunne vist dem til hele verden, så fornøyd var jeg... men synes tanke på operasjon er så skummel, så det blir sikkert aldri noe av.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vurdert brystreduksjon lenge før jeg vurderte barn, så jeg satser på å fikse litt ja. Mest pga nakke/rygg, men om det hjelper estetisk er jo det en fin bonus :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Hadde sykt lyst før jeg fikk barn. Nå etter nr 2 så er jeg en a cup str men heldigvis fornøyd:) men go for it hvis det er det som skal til for at du skal få en god livskvalitet:)


Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Vurderer sterkt å få de løftet når jeg er ferdig med å få barn og amming. Henger ganske mye lengre ned enn før.. Så får vi se om det blir fylt i noe også, kommer an på hvor slappe de er blitt :p


Februar-14 mamma <3
 
Her ska puppane garantert fiksast!
Har gått masse ned i vekt, og hadde hengepuppa i utgangspunktet...så når eg e ferdig å forhåpentligvis amma mini i magen, så ska di t pers.
Hadde egentlig fått innvilga å få dekka mage, puppa og lår, men må søka på ny pga graviditeten ;)
 
Her ska puppane garantert fiksast!
Har gått masse ned i vekt, og hadde hengepuppa i utgangspunktet...så når eg e ferdig å forhåpentligvis amma mini i magen, så ska di t pers.
Hadde egentlig fått innvilga å få dekka mage, puppa og lår, men må søka på ny pga graviditeten ;)

Går det an å få det dekket? Jeg lurte på om jeg er nødt til å begynne å spare penger til det NÅ, liksom. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg får reduksjon med løft dekka som følge av stort vekttap. Men innlegg e da liiiiiiiten sjanse for å få dekka ;)
 
Jeg bruker 85aa, så så mye mindre enn dette kan de vel knapt nok bli..

Jeg har perioder der det plager meg, jeg føler meg veldig lite feminin når profilen er mer eller mindre flat. Det er alltid en glippe mellom puppen og BHen, jeg finner aldri noe som passer. De fleste kjoler og topper ser ikke bra ut pga manglende utfylling. Det hele er litt til å spy av.

Jeg har helt siden tenårene vurdert å forstørre dem, rett og slett for å øke selvtilliten, og at jeg skal slippe å være på gråten hver gang jeg må ha ny BH.
Sambo skal snippe seg når vi er fornøyd med antallet avkom, så da får jeg se om det blir noe ut av en operasjon. Jeg ønsker ikke en veldig stor forskjell, ikke mer enn en b. For stor forskjell fra det jeg har hatt vil bli seende dumt ut. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg bruker 85aa, så så mye mindre enn dette kan de vel knapt nok bli..

Jeg har perioder der det plager meg, jeg føler meg veldig lite feminin når profilen er mer eller mindre flat. Det er alltid en glippe mellom puppen og BHen, jeg finner aldri noe som passer. De fleste kjoler og topper ser ikke bra ut pga manglende utfylling. Det hele er litt til å spy av.

Jeg har helt siden tenårene vurdert å forstørre dem, rett og slett for å øke selvtilliten, og at jeg skal slippe å være på gråten hver gang jeg må ha ny BH.
Sambo skal snippe seg når vi er fornøyd med antallet avkom, så da får jeg se om det blir noe ut av en operasjon. Jeg ønsker ikke en veldig stor forskjell, ikke mer enn en b. For stor forskjell fra det jeg har hatt vil bli seende dumt ut. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei, man trenger jo ikke å overdrive. :p Jeg har 85D i BH-størrelse, og er fornøyd med dem bortsett fra at ene puppen er litt mindre enn den andre. (En C, sikkert) Det plager meg ikke SÅ mye, da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tatt løft en gang, og kommer til å gjøre det igjen hvis jeg føler behov :)
Ser ikke no grunn til å skjule det for andre, men sjelden det er et naturlig samtaleemne :p
 
Hadde ALDRI gjort det etter første barn når man er ferdig med å amme. Vet om noen som har gjort det, og det er ganske meningsløst.

Men hadde det gått noen år, og jeg ser at det aldri blir noen flere barn og har "elendige" bryst som du nevner, ja da hadde jeg nok gjort det hvis jeg ikke hadde klart å leve med deg:)


Sent from my iPho
 
Fikset etter nummer 1, beste jeg har gjort for meg selv. Får se hvordan det blir etter nummer 2, som garantert blir siste.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som vil fortelle om operasjonen? Hvordan opplevelsen var? Hva de gjorde? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig lyst. Løft og fylle de litt. Men usikker på om jeg tør. Hørt det gjør forferdelig vondt etterpå :/ :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg bruker 85aa, så så mye mindre enn dette kan de vel knapt nok bli..

Jeg har perioder der det plager meg, jeg føler meg veldig lite feminin når profilen er mer eller mindre flat. Det er alltid en glippe mellom puppen og BHen, jeg finner aldri noe som passer. De fleste kjoler og topper ser ikke bra ut pga manglende utfylling. Det hele er litt til å spy av.

Jeg har helt siden tenårene vurdert å forstørre dem, rett og slett for å øke selvtilliten, og at jeg skal slippe å være på gråten hver gang jeg må ha ny BH.
Sambo skal snippe seg når vi er fornøyd med antallet avkom, så da får jeg se om det blir noe ut av en operasjon. Jeg ønsker ikke en veldig stor forskjell, ikke mer enn en b. For stor forskjell fra det jeg har hatt vil bli seende dumt ut. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sånn har jeg alltid følt det og. For snart 4 år siden tok jeg steget og gjorde det. Angrer som fy rett etterpå, men da hevelsen gikk ned og de fikk sin rette form har jeg aldri angret. Har og fått et barn til etterpå og de ser egentlig bare mer ekte ut nå enn de gjorde rett etterpå.

Jeg har egentlig ikke sagt det til så mange jeg, og det er ingen som har lagt merke til det heller. Men jeg bruker heller ikke veldig mye push up og klær hvor det blir veldig synlig. Fyllte bare på så mye som jeg måtte og i forhold til symetri til resten av kroppen (legen brukte et måleapparat). Nå føler jeg meg vel i bikini, kan ha fine kjoler og gå uten bh, det er såå behagelig. Trenger egentlig ikke bruke bh i det hele tatt :)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Inngrepet foregikk slik for meg:

Møtte opp litt før jeg skulle inn.
Hadde skrubbet hele kroppen både dagen før og på morningen med en spesiell såpe som jeg måtte kjøpe på apoteket.

Snakket litt kort med legen, også tok han bilder. Ble vist inn til et omkledningsrom hvor jeg fikk på sånn sykehusskjorte, gikk selv å la meg på operasjonsbordet. Fikk satt veneflon. Var så spent at jeg skalv som et aspeløv. Plutselig ble jeg helt rolig, sykepleierne gav meg noe beroligende. Neste jeg husker er at jeh våkner opp og operasjonen er ferdig :) var rimelig groggy og fornøyd med å kikke ned :p Så lå jeg på oppvåkningen til jeg følte meg fin til å dra, lå vel ca en time.

Så dro jeg hjem, hadde ganske vondt første dagen når jeg skulle reise meg osv, men ikke så ille at jeg måtte ta noe annet enn paracett. Etter en uke var smertene helt borte.

Jeg har følighet overalt i begge brystene og jeg ammet minstemann helt fint. Hadde tilogmed fortsatt melk fra forrige etter operasjonen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp