Fikk du igjen på skatten?

Ja :)
 
Ja, har aldri fått baksmell, men det forstår jeg ikke hvordan noen kan få heller. :p
Jobbe i utlandet et år f.eks [emoji14] 28000 fikk jeg det året...men var forberedt på det da, siden jeg var folkeregistrert her.

Ellers så har jeg fått mindre baksmell på tabelltrekk en gang :/
 
Jobbe i utlandet et år f.eks [emoji14] 28000 fikk jeg det året...men var forberedt på det da, siden jeg var folkeregistrert her.

Ellers så har jeg fått mindre baksmell på tabelltrekk en gang :/

Men man justerer jo og oppgir inntekten sin, eller er det bare meg? :p
 
Men man justerer jo og oppgir inntekten sin, eller er det bare meg? :p
Når jeg jobbet utenlands så betalte jeg ikke skatt i det hele tatt. Det måtte meldes inn i etterkant.
Den ene gangen etterpå husker jeg ikke helt hvordan det var. Var vel det året som det var både sykemelding, dagpenger og arbeid i bildet mener jeg å huske. Året etter bad jeg om å trekke ekstra :) etter det har jeg vel fått svangerskapspenger og foreldrepenger og da er ikke det mulig, men har ikke fått noe smell etter det heller :)
 
Når jeg jobbet utenlands så betalte jeg ikke skatt i det hele tatt. Det måtte meldes inn i etterkant.
Den ene gangen etterpå husker jeg ikke helt hvordan det var. Var vel det året som det var både sykemelding, dagpenger og arbeid i bildet mener jeg å huske. Året etter bad jeg om å trekke ekstra :) etter det har jeg vel fått svangerskapspenger og foreldrepenger og da er ikke det mulig, men har ikke fått noe smell etter det heller :)

Nei, når man får "lønn" av nav, uansett form, får man ikke baksmell. :)
(Sånn bortsett fra når de gjør en feil og du får skylda da. :p )
 
Da sambo fikk en plutselig julebonus rett før nyåret, ble det baksmell på nesten 40t her i huset... Ikke at bonusen hjalp mye, da det gikk rett til å kjøpe to biler :( (bilen vi hadde fikk seg en kakk da den rulla på taket ned en skråning i jula.. Skikkelig bilulykke, men det gikk bra med oss, heldigvis :) forbannet være isete ustrødde veier...)
Men jeg får tilbake 3tusen da [emoji23]
 
Back
Topp