Fikk du barselgaver?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Fikk dere barselgaver av venner og familie etter fødselen? Kun av de nærmeste? Eller av de litt mer perifere venner og slekt også?
Hva fikk dere? Var det noe dere satte ekstra stor pris på å få?
 
Jeg fikk mange gaver når første mann kom, litt for mange om man kan si det pga at han var første barnet på mange sider :) Men og trivelig med så mye oppmerksomhet selvsagt :)
 
Fikk gaver av alle som kom. De som fikk besøke oss var jo nære. Jeg orket ikke besøk av folk jeg egentlig ikke har mye med å gjøre.
 
Fikk masse gaver (klær) av familie, bekjente og naboer. Noen blomster, og en glasskrukke full av påskegodt :)
 
Fikk en del ting når den lille hadde kommet:) men fikk barselgave av mamma :)
 
Vi har fått enormt med gaver, alt fra nær familie og venner til naboer av foreldrene mine, og noe så perifert som ei nydelig strikkalue og en hals fra mammaen til et barn i bhg hvor mamma jobber! Jeg har aldri møtt vedkommende ei gang, og ble både sjokkert og rørt. (Det er første bsrnebarnet til mine foreldre).
 
Har fått mange gaver til babyen og noen gaver til meg. Setter pris på absolutt alt vi får. Kom veldig godt med med litt mindre klær nå i starten da jenta vår var litt mindre enn antatt. Veldig koselig med varme pledd og hjemmestrikk også :D
 
Ja, fått hver gang og det har jeg satt pris på :happy:
 
Fikk en del gaver til begge to, ja :) Førstemann fikk helt klart mest gaver, det var både fra slekt og venner, men også folk vi omtrent ikke kjenner. Min far er en veldig sosial mann, og av den typen som alltid stiller opp når noen ber om hjelp, enten det gjelder reparasjoner på hus, snekring, barnevakt eller en kake som skal bakes. Så da han ventet sitt første barnebarn var det veldig mange gaver fra folk vi egentlig ikke kjenner i det hele tatt, men som min far har gjort en eller annen tjeneste for :) Vi fikk spesielt mye hjemmestrikk fra folk pappa kjenner, og det satte vi helt klart litt ekstra pris på.
 
Vi fikk fra alle, føler jeg. Naboer, gammeltanter på alle kanter, kollegaer, venner av foreldrene våre, svigerforeldrene til søsteren min [emoji28] Mest klær, litt leker, bøker, praktiske greier. Satte pris på alt, kanskje litt ekstra det som var hjemmelaget (stort sett strikket).
 
Mamma og pappa hadde kjøpt et nydelig mor/barn smykke til meg [emoji173]
Ellers fikk vi litt klær og sutteklut til vesla :)
 
Fikk mange gaver med begge to, mest klær. :) Satte stor pris på alt, synes det var spesielt fint å få strikketøy. :)
 
Fikk mange gaver fra både familie,venner,kollegaer, naboer og folk vi ikke kjenner,men som våre foreldre kjenner godt [emoji23][emoji16][emoji173]️ fikk mye fint ull, bæresele, hjemmestrikk o.l
 
Back
Topp