Fikk dere noe hjelp av familie/venner de første dagene dere kom hjem etter fødselen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hadde dere mye besøk de første dagene hjemme etter fødselen? Hjalp besøket til litt? Har du kanskje en mamma eller en bestemor som hjalp deg? Eller ei venninne?
 
Mamma tilbydde seg, men jeg ville klare meg selv :)
 
Her kom besøket med servering til seg selv [emoji173]️
Alle som kom på besøk hadde med noe spiselig til kaffen, dekket på og ryddet av. Noen tok seg til og med bryet med å vaske gulvet i hele etasjen etter at det ble sølt kaffe på stua [emoji7]
Fine folka mine!
 
Mamma og svigermor var en del innom og hadde enten med eller laget middag mens de var her.
 
Ingen hjelp. Gikk fint selvom :)
 
De fleste ikke. Farmor begynte vaske som regel hver gang her da når hu kom. Vasking på hjernen hu :D
 
Egentlig ikke, men gått greit :) Har heller vært en liten stund etter at folk har tilbudt `hjelp`, mange ville ikke forstyrre oss den første tiden og det er jo helt greit det og :happy:
 
Jeg måtte varte opp besøk, gjestene ville bare kose med baby. Folk fikk et glass brus eller en kopp te. Nærmeste familie fikk litt ekstra oppvartning.
 
Fikk ingen hjelp, men klarte oss fint :) hadde endel besøk, mannen kjøpte inn til besøket og vasket og ryddet :)
 
Ikke noe annet enn at moren min passet barn mens vi var på sykehuset :)
 
Nei. Et vennepar inviterte seg selv på middag som de selv tok med, det var veldig koselig.
 
Nei, hadde ikke behov for det heller. Med tredje fikk hadde flere i familien med seg kaker, da vi hadde bursdag for store søster to dagen etter minsten sin ankomst. Så da fikk jeg mye hjelp og det var igrunn greit.
 
Svigermor hadde med kake som ho satt i fryseren slik at vi hadde noe å servere når vi fikk besøk. Hun lagde også middag til vi kom hjem fra sykehuset
 
Hade svigermor men Hon var mer till bry en hjelp blæææ aldrig mer
 
Vi ville ikke ha besøk de første dagene, vi bare koste oss i senga med enkle løsninger ☺️
 
Ja, etter KS var mamma hos meg en uke og deretter svigersøs et par dager og etter det svigermor. Med nr 2 var mamma innom for å hjelpe meg med noen småting, men sov ikke hos oss. Med nr 3 var det bare vanlig besøk. Var i veldig god form etter fødselen.
 
Mange som ønsket å hjelpe, men synes det var greit å bare være oss :)
 
Back
Topp