Fikk dere noe dere ønsket dere til jul?

Jeg fikk gaver til det kommende barnet, men det rare er at jeg følte meg glemt i år. Jeg fikk bare ting til barnet. Selvfølgelig ønsker jeg og bf oss det, men bf fikk flere ting til seg selv mens jeg fikk ikke en ting til meg og kun til barnet. Vet ikke om jeg er utakknemlig nå, men følte meg litt glemt. Men må si det, at jeg er veldig fornøyd med alle tingene vi fikk til det kommende barnet[emoji173]️[emoji1305]
 
Jeg fikk gaver til det kommende barnet, men det rare er at jeg følte meg glemt i år. Jeg fikk bare ting til barnet. Selvfølgelig ønsker jeg og bf oss det, men bf fikk flere ting til seg selv mens jeg fikk ikke en ting til meg og kun til barnet. Vet ikke om jeg er utakknemlig nå, men følte meg litt glemt. Men må si det, at jeg er veldig fornøyd med alle tingene vi fikk til det kommende barnet[emoji173]️[emoji1305]

Nei du er ikke utakknemlig. Det er lett å føle det slik når man venter barn. Man er ikke bare seg selv lenger, men en til.
 
Jeg fikk flere ting jeg ønsket meg, er så heldig med de som kjøper gaver
 
Ja jeg fikk flere ting jeg ønsket meg, Og ble både overrasket og satt ut av hvor mye fint jeg fikk.
 
Fikk komfyr og termostat til varmekablene. Ting vi trengte så det var supert. Fikk litt hobby ting og stoff slik jeg kan sy til barna :).
 
Fikk hodepute :)
 
Ja, fikk bl.a en KAI stoffsaks, fargeblyanter, nydelig julepynt, ulltøy... Kun ting jeg ønsket meg. :)
 
Jeg fikk gaver til det kommende barnet, men det rare er at jeg følte meg glemt i år. Jeg fikk bare ting til barnet. Selvfølgelig ønsker jeg og bf oss det, men bf fikk flere ting til seg selv mens jeg fikk ikke en ting til meg og kun til barnet. Vet ikke om jeg er utakknemlig nå, men følte meg litt glemt. Men må si det, at jeg er veldig fornøyd med alle tingene vi fikk til det kommende barnet[emoji173]️[emoji1305]

Skjønner godt hva du mener :) Du er jo et eget individ du også, ikke bare hun som er gravid. God klem ❤️
 
Fikk det lille vi ønsket oss :) Veldig glad for at det ikke ble noen overflod av gaver i år, men som regel ting vi trenger.
 
Jeg fikk mye av det jeg ønsket meg ja. Fikk blant annet to sett med ullklær og dobbelt vaffeljern som jeg ønsket meg. Fikk også mye gavekort og penger som kommer godt med når vi skal kjøpe ny vask til badet og plisségardiner til stua og kjøkkenet [emoji4] Veldig fornøyd med alt vi fikk, både til oss og dattera vår [emoji4]
 
Fikk lammeskinnsvotter, ullsokker, Rørospledd og tre bøker + et gavekort på IKEA (sammen med mannen). Meget fornøyd.
 
Back
Topp