Fikk dere jobb med en gang etter endt utdanning?

Sola*

Betatt av forumet
Som overskroften sier, fikk dere jobbmed en gang etter endt utdanning? Innenfor det du utdannet deg som?
 
Ja. Var på jobbintervju i april, ferdig utdannet i juni. Flaks!
 
Ble headhuntet allerede i februar det siste året på høgskolen. Det var stor mangel på folk til mitt yrke den gangen. Begynte rett på etter skolen i juni :D
 
Jobbet som vikar i et halvår etter endt utdanning, før jeg fikk fast stilling. Hadde jobbet på arbeidsplassen jeg ønsket meg fast jobb under utdanningen i helgene og ekstra når de trengte det.
 
Jepp, fikk kontrakt i mars og ble ferdig i juni [emoji4]
 
Fortsatt ikke fått jobb innen utdannelsen min, 9 år etter jeg gikk ut... ga litt opp etterhver når jeg fikk en annen jobb da, som jeg egentlig trives bedre med. Og den er i banen for videregående utdanningen min ihvertfall.
Får se hva jeg gjør etter permisjon, for ønsker ikke å gå tilbake til arbeidsplassen selv om jeg trives med yrket...
 
Fortsatt ikke fått jobb innen utdannelsen min, 9 år etter jeg gikk ut... ga litt opp etterhver når jeg fikk en annen jobb da, som jeg egentlig trives bedre med. Og den er i banen for videregående utdanningen min ihvertfall.
Får se hva jeg gjør etter permisjon, for ønsker ikke å gå tilbake til arbeidsplassen selv om jeg trives med yrket...

Oi! Kan jeg spørre hva du er utdannet som?
 
Jepp. Fikk jobb før jeg var ferdig utdannet.
 
Ja. Har vært heldig, slapp en gang å søke etter jobb.
Men nå jobber jeg i et helt annet yrke[emoji846]
 
Nope. Gikk arbeidsledig i et halvt år fra endt studie. Søkte sikkert 50 jobber. Veldig få stillinger innen min utdanning (og uten å måtte pendle i timesvis hver dag)
 
Fikk jobb i august året før jeg var ferdig. Typisk for min utdanning og bransje ;)
 
Fikk jobb ganske raskt etter jeg begynte å søke.
 
Ja, kom inn som sommervikar året etterpå siden jeg fikk baby rett etter endt utdannelse:)
 
Jeg var så heldig at jeg fikk jobb før jeg var ferdig med utdanningen, men jeg endte i en annen bedrift :)
 
Ja, men dessverre ikke full stilling ..
 
Back
Topp