Festeblødning og når testet dere?

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Hei.
Eg hadde eggløsning for en uke siden (lørdag 3.3), og på torsdag og fredag hadde eg lysebrunt rosa utflod med spor av blod. Hadde dette da eg ble gravid i sommer, men er det flere av dere som har opplevd dette? Og når testet dere? Er 6 dager til mens i dag. Er bare så spent om spiren sitter denne gang ❤️
 
Høres ut som festeblødning ja..:) Har aldri hatt det selv men lest mye om det..

Jeg testet svaaaakt positivt 10 DPO :)
 
Er 9 dpo på mandag. Lurer på om eg skal tørre å teste da - siden det bare er noen få dager igjen til fredag. Eller om eg skal vente til tirsdag/onsdag. Testen eg har kjøpt står jo at man kan ta testen opptil 6 dager før mens og på mandag er det jo 4 dager til mens.
 
Du kan jo prøve men ikke bli for skuffet om du ikke får strek :)
Jeg testet også 9 DPO men den var blenda... dagen etterpå var det strek :)
 
Testet positivt 8 dpo (ganske synlig strek på strimmeltest), men det er mulig jeg produserer HCG raskere. Masse lykke til! Du får oppdaterer oss :Heartbigred
 
Testet positivt 8 dpo (ganske synlig strek på strimmeltest), men det er mulig jeg produserer HCG raskere. Masse lykke til! Du får oppdaterer oss :Heartbigred

Håper eg er like heldig. Lyst å teste tidlig - men føler eg må vente litt for å evt ikke bli skuffa. Evt får eg bare kjøpe en til og ta til helgen igjen ☺️ Skal gi en lyd ☺️
 
Hei [emoji4] håper du får komme inn til oss [emoji4]

Jeg testet med billig tester fra wish og fikk en svaaaaaaak strek 11 dpo. Tenkte det ikke var gravid strek. Men hadde det litt på følelsen så tokk en til alikevel 12 dpo den ble også kjempe svak. Så tokk en digital og den ble jaggu meg gravid 1-2.

Anbefaler å ta en digital om det blir vanskelig å tyde streken altså [emoji6]

Og en ting til [emoji85] mine tester var sterkest på kvelden [emoji4] merkelig nok
 
Hei [emoji4] håper du får komme inn til oss [emoji4]

Jeg testet med billig tester fra wish og fikk en svaaaaaaak strek 11 dpo. Tenkte det ikke var gravid strek. Men hadde det litt på følelsen så tokk en til alikevel 12 dpo den ble også kjempe svak. Så tokk en digital og den ble jaggu meg gravid 1-2.

Anbefaler å ta en digital om det blir vanskelig å tyde streken altså [emoji6]

Og en ting til [emoji85] mine tester var sterkest på kvelden [emoji4] merkelig nok

Tusen takk for svar ☺️ Kanskje eg skal vente med å ta test til kvelden på tirsdagen da ☺️ Er jo da bare 3 dager igjen til mens og er 10 - nesten 11 dpo. Er bare SÅÅÅ spent! Føler det skjer noe merkelig med kroppen min nå! Klarer ikkje helt sette ord på det. I sommer viste eg ikke at eg hadde blitt gravid (var ei planlagt) men eg registrerte det at eg hadde hatt brun/rosa utflod 7 dager etter mens. Eg husker og at det var flere dager eg ikke fikk sove fordi eg var så dårlig og forstod INGENTING. Eg tok en test dagen før og den kom når eg tisset på testen. Eg føler det helt likt nå - så håper dette går min vei ☺️❤️ Mens skal jo komme på 13 dpo - så håper det vil være mulig å se det i morgen eller på tirsdag.
 
Tusen takk for svar ☺️ Kanskje eg skal vente med å ta test til kvelden på tirsdagen da ☺️ Er jo da bare 3 dager igjen til mens og er 10 - nesten 11 dpo. Er bare SÅÅÅ spent! Føler det skjer noe merkelig med kroppen min nå! Klarer ikkje helt sette ord på det. I sommer viste eg ikke at eg hadde blitt gravid (var ei planlagt) men eg registrerte det at eg hadde hatt brun/rosa utflod 7 dager etter mens. Eg husker og at det var flere dager eg ikke fikk sove fordi eg var så dårlig og forstod INGENTING. Eg tok en test dagen før og den kom når eg tisset på testen. Eg føler det helt likt nå - så håper dette går min vei ☺️❤️
Du kan jo fint teste nå?? Hadde aldri klart å holde meg :D
 
Du kan jo fint teste nå?? Hadde aldri klart å holde meg :D
Er 8 dpo i dag. Har SÅÅÅ lyst å teste! Men har bare en clearblue test som er «6 dager før». Lurte på om eg evt skulle ta en test i morgen kveld/ tirsdags kveld. Er så redd for å bli redd/skuffa om den er negativ nå og ster positiv om noen dager. Blæ. Denne ventetiden altså :schocked028
 
Er 8 dpo i dag. Har SÅÅÅ lyst å teste! Men har bare en clearblue test som er «6 dager før». Lurte på om eg evt skulle ta en test i morgen kveld/ tirsdags kveld. Er så redd for å bli redd/skuffa om den er negativ nå og ster positiv om noen dager. Blæ. Denne ventetiden altså :schocked028
Åååja misforsto deg ,troddde du var 10-11 DPO idag :wacky: Ja da så :D
Ja husker de dagene etter EL,aldri vært lengre... :)
 
Jeg så så vidt antydning 11 dpo. 12 dpo var det en svaak rosa strek. Så ikke mist motet om du ikke får strek enda :) Håper du ender opp hos oss! Lykke til :D
 
Eg fekk strek på clearblue+ på kvelden 8 dpo. Positiv digital 9 dpo alle 4 ganger. Men trur eg produserer hcg raskt i starten.. Håper på at du får positivt test når du prøver xsmile9 Hadde aldri klart å holde meg så lenge. Men har jo hatt ein haug med strimmeltester på lager alle gonga :laughing002
 
Back
Topp