Festeblødning eller mens?..

M.L.

Flørter med forumet
Hei damer!
Håper noen av dere har svar å gi meg, for jeg aner ikke..
Tok en test 3 dager før jeg skulle ha mensen, og den var negativ. Dagen før mensen kom det litt blod på papiret, og dagen jeg skulle ha mensen kom det en del blod, nesten vanlig mensmengde. Så jeg tenkte for meg selv at det gikk ikke vår vei denne gangen heller. Men utover dagen stoppet blødningen helt opp, og jeg har ikke blødd siden. Dette var i går. Har aldri hatt mens kun 1 dag.
Erfaringer?? Noen som har hørt om lignende, og var gravid/ikke gravid?

Hilsen utålmodig prøver❤️
 
Du må ta en ny test imorgen tidlig :) jeg fikk festblødning sist, som hørtes litt ut som dette beskriver her. Trodde det var TR, men det var det altså ikke. Fikk riktignok ikke positiv test før dpo 17, festeblødningen hadde jeg 3-4 dager før IKM, positiv test 2 dager etter IKM :) spennende spennende!!! Krysser fingre for deg <3
 
Har du tatt en ny test siden? Ville nok gjort det. Ellers er det ikke godt å si. Kroppen finner på så mye rart, og særlig om du er litt nervøs/stresset, som man jo så gjerne blir av denne prøvingen.
 
Hører om mange som får mens lignende blødning samtidig som de skulle ha hatt mens. Så har se vært gravide :) lykle til :
 
Vet du sikkert når du hadde EL? Kan du ha hatt senere EL enn vanlig?
 
Har kjøpt en test i dag, så får vi se i morgentidlig hva den sier ☺️ Hadde vært så hærlig om den var positiv, siden vi hadde en MA uke 9+2 i begynnelsen av mars Kjenner virkelig på det at jeg trenger å bli gravid igjen så fort det lar seg gjøre, da jeg har hatt det ganske tungt etter vi mistet.
 
Har kjøpt en test i dag, så får vi se i morgentidlig hva den sier [emoji5]️ Hadde vært så hærlig om den var positiv, siden vi hadde en MA uke 9+2 i begynnelsen av mars Kjenner virkelig på det at jeg trenger å bli gravid igjen så fort det lar seg gjøre, da jeg har hatt det ganske tungt etter vi mistet.
Masse lykke til! [emoji2][emoji2][emoji2] la oss få vite om den er positiv da [emoji2][emoji2][emoji2]
 
Jeg fikk blødning om kvelden den dagen jeg forventa mens sist jeg var gravid. Og siden jeg absolutt ikke forventa gravididtet så tok jeg det som tr og la meg til å sove. Dagen etter hadde det bare opphørt, og jeg begynte å spekulere. Tok til slutt en test den kvelden, som var svakt positiv. Tok en digital som viste gravid 1-2. Dette har ikke skjedd noen av de andre gangene (vært gravid til sammen 5 ganger), så det var en spesiell opplevelse ;)
 
Har kjøpt en test i dag, så får vi se i morgentidlig hva den sier ☺️ Hadde vært så hærlig om den var positiv, siden vi hadde en MA uke 9+2 i begynnelsen av mars Kjenner virkelig på det at jeg trenger å bli gravid igjen så fort det lar seg gjøre, da jeg har hatt det ganske tungt etter vi mistet.

Hvordan gikk det ? <3
 
Hvordan går det?
 
Spennende tråd! Jeg er akkurat på ventet mensdag, og spent på hva de neste dagene bringer :p Håper det gikk rette veien for deg M.L :)
 
Åå, jeg gikk i kjelleren i dag- men å lese denne tråden ga meg et lite snev av håp igjen!
5dg Over tiden i dag - og i dag kom det plutselig brunt utflod/spotting. Aldri hatt før, men tenkte at det var mensen. Når jeg gikk på do igjen for å skifte bind var det helt hvitt, senere mer brunlig igjen, slimete :stop:. Absolutt ingen vanlig mens. 2 barn fra før og mistet/ MA i mars.
Hatt rar syklus etter det...
spent på om det kommer ila natta....
 
Back
Topp