Fest tema :-)

Black and white party er jo kult, eller babytema med smekker og slik. Eller bokstav party. Kle seg ut som noe på sin bokstav feks B da kan man jo være branmann, baby, barbie osv.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så gøy! Foreslår decade-party f.eks 70-talls. Eller afterski- (folk kommer i skitøy) Brillefest, kjendisfest(folk kler seg ut som en kjendis) . Mye moro, bare fantasien setter grenser. Ha det gøy.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fylte 30 i desember og mannen min fyller 34 nå i mars. Vi tenkte å ha en fest og feire 64 års dag :) Så har jeg sååå lyst å ha tema fest,og trenger mange ideer til tema :) Vil dere hjelpe meg? Hvilket tema kunne dere tenkt dere? (Glem beachparty,denne kroppen skal skjules,hehe) ;-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Bokstavfest eller hattefest :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
90 tallsfest er jo slæger siden dere begge var "young and free" på 90 tallet med ALL den kuuuule dance musikken!! Høy lugg, cowboybootsa (de røde med spiss tå), Dr. Alban og rusbrus:)
 
Back to the 90's,med masse 90 talls music! I love it! Hore og hallik fest ;) hehehe... va på d for noen år siden... ellers whiteparty, red party... slips party , badtastparty, pyamasparty ;)
 
Liker ideen,hehe! East17 husker jeg veldig godt! 2 unlimited og pandora :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Jaaa!! For ikke å snakke om DJBobo, 2 Brothers on the 4th Floor, Mr. President og Corona:)
Tror du må kjøre 90 talls fest altså..får jeg komme??!? ;)
 
Gu eg va stor fan av east17! :_rr
 
Jaaa!! For ikke å snakke om DJBobo, 2 Brothers on the 4th Floor, Mr. President og Corona:)
Tror du må kjøre 90 talls fest altså..får jeg komme??!? ;)
E-type!! Ja,spørs om vi må mimre litt tilbake ja,vare synd moten på den tiden ikke var helt bra... hehe :) adidas kneppebukser og adidas hettegenser

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
E-type!! Ja,spørs om vi må mimre litt tilbake ja,vare synd moten på den tiden ikke var helt bra... hehe :) adidas kneppebukser og adidas hettegenser

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Kniiiis, ja de kneppebuksene hadde jeg glemt:) har Adidas slipperser enda, hekta siden 90 tallet:D
 
Så mange kjekke forslag:) slenger med mafia party, barnetv-tema, musikalske helter,Grease party!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp