Ferieplaner?

Våre planer er 4 uker i Egypt, men fra begynnelsen av august [emoji16]
 
Vi har ikke de store planene.

Blir nok hytteturer på foreldrene våre sine hytter, og kanskje vi får til en båttur [emoji4]
 
Seiltur :) spent på hvordan det blir med baby ;)
 
Me skal til Sverige med campingvogn! Litt usikker på kor i Sverige, menmen. Blir bra uansett!
 
Skal til syden ei uke nå, i selve sommer blir det bygging av ny hytte til pappa så blir nok til vi tilbringer mye tid der. Satser på fin norsk sommer:):) Også et bryllup i dk i sen sommer:)
 
Vi skal på hytta til svigers også drar vi på en helgetur til Østersund med svigers :) da skal vi ligge på hotell med spa, så skal de være barnevakt imens vi får behandling :D
 
Ingen foreløpig, blir nok bare å finne på noe i nærområdet :)
 
Ikke noe konkret enda, men tror det blir en tur med bobil. Antakelig i nærområdet. Og en tur til mamma og pappa på østlandet må til!
 
Vi får som vanlig besøk av mine foreldrer, men i år skal de ta med storebror (4 år) tilbake til Sverige! :eek: hvordan SKAL jeg klare det???
Vi skal kjøre å hente han etter noen dager da :) også skal vi på Leksand sommerland! jeg gleder meg som et lite barn :D
Resten av ferien, og sikkert 9av 10 helger, blir vi på hytta :D Nå gleder vi oss til sommeren!! :D
 
hei shadow! :) deg har jeg ikke sett på lenge! :)
Fikk spenningshodepine så har ikke hvert mye her, legen mente jeg hadde store muskelknuter fra nakken og alle muskelfester i hodebunnen [emoji54] så har fått sterke muskelavslappende og smertestillende som har gjort det en del bedre så lettere å være her inne igjen [emoji4]
 
Fikk spenningshodepine så har ikke hvert mye her, legen mente jeg hadde store muskelknuter fra nakken og alle muskelfester i hodebunnen [emoji54] så har fått sterke muskelavslappende og smertestillende som har gjort det en del bedre så lettere å være her inne igjen [emoji4]
oida :eek: pga mye bæring eller?håper det blir bedre snart :) er du med på skravlekonkurransen?
 
oida :eek: pga mye bæring eller?håper det blir bedre snart :) er du med på skravlekonkurransen?
Er nok det samt at jeg har ville unngå at storesøster blir sjalu så hun har blitt løftet hun også [emoji54]

Er ikke med nei.
 
Er nok det samt at jeg har ville unngå at storesøster blir sjalu så hun har blitt løftet hun også [emoji54]

Er ikke med nei.
skjønner. Jeg bærer litt på storebror jeg og, eller løfter han en gang ibklandt i hvert fall. Og det blir jo en del skriving om man er med å skravler, så det er kanskje ikke så bra for deg. vi syns vi er flinke som står på da :D
 
Skal iallefall til Ullared! Sparer masse shopping til då :D
 
Back
Topp