Feriehus Danmark

Hvor i Danmark skal du ? :)
 
har aldri leid feriehus i Danmark ,men vi har vært på Skallerup resort 3 år på rad med våres gutta på 4 og 6år.

Romslig hytte med terasse, bad med boblebad & sauna .
Og gratis inngang til anleggets badeland og lekeland.
ligger 30 min fra hirtshals rett ved stranda.
 
Vi leide hus via sol og strand et år, veldig fornøyd. I år leide vi gjennom novasol, og der var vi veldig misfornøyd med hva som møtte oss. Men begge firmaene har utrolig mange hus tilgjengelig, så du kan søke rundt hele Danmark etter det du ønsker
 
Marielyst var toppen da jeg var liten husker jeg! Men kan ikke si noe om basseng da.. Google Marielyst, så finner du lett siden deres
:D
 
Vi har ikke leid hus akkurat der, men i fjor var vi og besøkte bestemoren min i Øster Hurup. Der var det utrolig fint! Usikker på om det er hus med basseng der da. Men du kan leie hus like ved stranden (men samtidig langt nok unna til at du ikke er redd for at barna skal gå til stranden alene) samt at det er badeland, masse butikker og spisesteder der. Skulle vi leid hus i Danmark igjen ville jeg definitivt sjekket prisene der! :)
 
har aldri leid feriehus i Danmark ,men vi har vært på Skallerup resort 3 år på rad med våres gutta på 4 og 6år.

Romslig hytte med terasse, bad med boblebad & sauna .
Og gratis inngang til anleggets badeland og lekeland.
ligger 30 min fra hirtshals rett ved stranda.

Skallerup klit er kjempefint! Feriesenteret med bowling, vannland, lekeland, spa, irsk pub.. Der er det noe for alle, og veien er ikke lang til Lønstrup, Hjørring, Løkken, Århus og andre fine steder å besøke. :)
 
Dueodden på Bornholm!
Blåvand
 
Back
Topp