"Ferie"

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen tips til en liten ferie/helgetur for en sliten mor som nærmer seg høygravid?
Jeg er dødssliten for tiden, og kunne tenkt meg et avbrekk i hverdagen uten for mye mas. Så helst ikke noe byferie :D

Kom gjerne med tips både med og uten barn. Har ei frøken på 2,5.
 
Så veldig deilig ut med den mother-to-be pakka nå :D
Jeg vet...vi vurderte det, men er tungvint å komme seg dit herfra med elbil. Tar lang tid med buss/tog også...men var der en helg for et par år siden uten å ha noen behandlinger, var superdeilig det også.
 
Tenker også et spa hotell i nærheten av der du bor :) Sørg for å ha lasta ned masse filmer på Netflix, ha med deg masse snop osv :D
 
Jeg vet...vi vurderte det, men er tungvint å komme seg dit herfra med elbil. Tar lang tid med buss/tog også...men var der en helg for et par år siden uten å ha noen behandlinger, var superdeilig det også.
Fant noe nærmere, så til helga skal vi slappe av :D

Ble ikke gravid massasjen da, for det var med innpakning og forebygging mot strekkmerker osv. Føler ikke at jeg trenger det, når jeg ikke har fått et merke enda etter nesten 3 fullgåtte svangerskap. Men massasje blir det [emoji122]
 
Fant noe nærmere, så til helga skal vi slappe av :D

Ble ikke gravid massasjen da, for det var med innpakning og forebygging mot strekkmerker osv. Føler ikke at jeg trenger det, når jeg ikke har fått et merke enda etter nesten 3 fullgåtte svangerskap. Men massasje blir det [emoji122]
Deilig likevel. Blir massasje her og, jeg kunne ligge på sida og få rygg/nakkemassasje, pluss ansiktsbehandling. Håper bare influensaen gir seg før lørdag. Kos dere i helga :)
 
Deilig likevel. Blir massasje her og, jeg kunne ligge på sida og få rygg/nakkemassasje, pluss ansiktsbehandling. Håper bare influensaen gir seg før lørdag. Kos dere i helga :)
Kunne visst få aromamassasje her. De tilpasser vel hvordan jeg må ligge regner jeg med. Sa jeg var gravid i uke 33 ihvertfall :D Blir nok bra [emoji122]
 
Kunne visst få aromamassasje her. De tilpasser vel hvordan jeg må ligge regner jeg med. Sa jeg var gravid i uke 33 ihvertfall :D Blir nok bra [emoji122]

Ja, er vel mest om det er ubehagelig for deg å ligge på en spesiell måte. Tenker jeg må ta det der og da.
 
Back
Topp