Ferie :)

Capri-Sonne

Glad i forumet
Har dere planlagt ferie for 1 åringene? Er så usikker om hvor vi skal ta turen. Blir bil ferie ihvertfall :)
 
Her blir det dyreparken i Kristiansand :)

Storesøster og storebror gleder seg!!!
 
Vi skal male hus :p
 
5 dager i Danmark med Lalandia og Legoland. Tipper d blir en liten tur innom Dyreparken også. ;)
 
Blir sørlandsferie på oss i år som i fjor. Bare slappe av og kose oss på en hytte vi har leid ved sjøen.
Vi tenkte litt på Danmark først, men nå blir det altså en uke på Sørlandet i stedet. Jeg var også i tvil over hva som "passer" en ettåring, men fant ut at vi vil vente med feriesenter/lekeparker etc. Vil tro hun har lite utbytte av det i år (i hvert fall mindre enn om et år eller to).
De tre andre ferieukene har vi ikke lagt eksakte planer for enda.
 
Bilferie med campingvogn til Sverige. Så drar vi rett nordover, sånn at vi kan møte min familie og mine venner :)
Bulgaria 2 uker i mndskifte aug/sept :)
 
Ikke lenge igjen til ferie her. Neste helg så reiser vi den lange veien ned til familien.:D Liker ikke at jeg har en hel haug med klær som må vaskes innen den tid da. Sånn går.det når man har vært lat med klesvasken.:rolleyes:
 
Jeg har en uke igjen før ferie men ingen reiseplaner
 
Vi var en tur til Mallorca siste uken i juni. Var perfekt og ikke for varmt :) var sååå godt å komme seg bort litt, men kjipt å ikke ha flere planer , da været rundt Bergen ikke akkurat er sommer :p
 
Vi skal forhåpentligvis føde :) 37+1 i dag, så blir dårlig med ferie. God tur til dere andre ❤️
 
Back
Topp