Ferie med familie eller voksenferie

Familie!

Nå er det uaktuelt å ha barnevakt for barna så lenge at vi kunne hatt mer en maks to dager borte uansett, har ingen som kan håndtere ungene lengre enn det siden de er veldig aktive
 
Familie. Hadde oss noen voksenturer Før minste kom når jentene var med faren sin på tur. Da reiste vi på familieferie etterpå. Hadde råd og muligheter til begge deler. Nå har vi ikke råd eller mulighet :hilarious:
 
Må man ha råd til ferie? Så vidt jeg vet er ferie fri fra jobb. Trenger ikke bruke penger på det. Tid sammen:)

Har valgt begge deler. Men føler ikke at å reise vekk nødvendigvis er den beste ferien med familien, derfor tenker jeg ikke det er feil.
 
Voksenferie hadde jeg før jeg fikk barn :p tipper det blir noen år til neste gang.. nå koser jeg meg med familieferie :Heartred
 
Blir nok familieferie her også, men skal jeg være ærlig, så skriker jo kroppen etter en voksenferie :)
 
Må man ha råd til ferie? Så vidt jeg vet er ferie fri fra jobb. Trenger ikke bruke penger på det. Tid sammen:)

Har valgt begge deler. Men føler ikke at å reise vekk nødvendigvis er den beste ferien med familien, derfor tenker jeg ikke det er feil.
Ingen som sier mn må det som jeg ser og det var ikke spørsmålet heller
 
Her blir det ferie med familien.
Men barna her også besøkt venner og vært på overnattinger i sommer, så har gjort det mulig for oss å være litt kjærester og få gjort unna ting vi vil
 
Det forutsetter at man har telt da

Poenget er at det automatisk blir antatt at ferie er det samme som å reise vekk og at man må ha penger. Som jeg skrev i det første innlegget så er ferie fri, ikke reise. Så man kan fint ha familieferie og voksenferie. At man bare reiser noe sted på den ene ferien, har da ingenting å si? Er det bare det ferie handler om?
 
Familieferie.

Men for oss åpner det og muligheten for barnevakt siden vi reiser til besteforeldre andre steder i landet, så i fjor ble det en etterlengtet kinotur. I år blir det både en kveld på festival og bryllup, men egen dedikert ferie til oss voksne blir det nok en god stund til. Råd har vi om vi vil, men det prioriterer vi ikke per i dag
 
Back
Topp